Jeg har minus forstand på potter. Men havde en bmw med turbo og rent 2" rør til en Remus bagpotte. Den lød bare perfekt. Ikke for meget og ikke for lidt.
Larmer rustfri ikke en del mere end alm. potter? For i siger Simons larmer. Gælder det også den type her? Eller er det kun de rustfri?
Når I skriver ex. 2 potter, er det så inkl. bagpotten? Jeg kører selv kun med én enkelt Simmons mellempotte efter turboen, og jeg synes ikke den larmer specielt meget. Er dog lidt spændt på, hvad synsmanden siger til det Tager en std. katalysator lige så meget larm som en gennemstrømningspotte?
den potte du linker til der TTA- havede jeg på min corolla med kompressor. IMO ´var lyden uden fløjte u udholdelig.
Samt efter ½ år var den tom for uld..
Den sidste kunde jeg monterede sådan en for, var kureret for brianisme efter 2 dage...
corvus terrae terror...