Hojannes skrev:Ja men det er jo helt vildt det der....
Men jo der er et dæksel på vandbeholderen.... Der må kunne fikses noget uden jeg skal ud og smide 1200 kr for et sæt... kommer jo aldrig til at bruge det igen - forhåbenligt
Vil foreslå dig at købe et kølerdæksel mere, bore hul i det og montere en ventil fra et fælg. Så kan du lave tryk i systemet for max en 50,- (hvis det er en form for standart dæksel)...
Hojannes skrev:Ja men det er jo helt vildt det der....
Men jo der er et dæksel på vandbeholderen.... Der må kunne fikses noget uden jeg skal ud og smide 1200 kr for et sæt... kommer jo aldrig til at bruge det igen - forhåbenligt
Vil foreslå dig at købe et kølerdæksel mere, bore hul i det og montere en ventil fra et fælg. Så kan du lave tryk i systemet for max en 50,- (hvis det er en form for standart dæksel)...
Er det et dæksel med fjeder i er det nok ikke så nemt og lave.
Hojannes skrev:ja, men hvor ? hjælper jo ikke meget at jeg bare smider vandslangen i og masser af tape
ville jo helst selv finde fejlen....
Har du ikke en udluftningsventil et sted på en af de øverste slanger. Det ses på standard på nogle OEM systemer. Her er det nemmere at fikse en slange på og en cykel/madrespumpe i den anden ende til tryktest.