udsættere ved belastning(hall sensor)

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Kaas
Medlem
Indlæg: 184
Tilmeldt: 01 maj 2007, 22:02
Kontakt:

#11 Indlæg af Kaas »

Hvad er din trigger angle?
SAAB 900 turbo MY90.
Megasquirt MSnS extra, benzin + ladetryksstyrring + knock system + COP med en sort T7 DI tænd kassette fra en SAAB 9000 + nyere.
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#12 Indlæg af HenrikGM »

Lavohmsdyser`?
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
C Madsen
Junior Medlem
Indlæg: 50
Tilmeldt: 14 jun 2008, 19:15

#13 Indlæg af C Madsen »

min triggerangle er 26 men den ryger jo til hest hvis man stiller på strømfordeleren.

ja .. den kører med bosch grønne 440 ml lavohms dysser.
hvorfor Volvo ?? fordi det stinker at være som alle andre!!
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#14 Indlæg af HenrikGM »

Volvo Madsen skrev:min triggerangle er 26 men den ryger jo til hest hvis man stiller på strømfordeleren.

ja .. den kører med bosch grønne 440 ml lavohms dysser.


Med 26graders triggervinkel, så går det galt som du beskriver, ligeomkring 20graders tændingsvinkel.

Flyt triggerpunktet til ~60 så er den fejl ihvertfald væk.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Besvar