Side 2 af 2

: 13 jun 2009, 00:33
af Hp Ae86
smed en restriktor på idag, men den savler stadig i indsugningen, og den ryger en del når man lige gasser den op og så lader den falde til tomgang, laderen har næsten ikke kørt inden den kom på min bil, faktisk kun 7000km hvilket ikke burde dræbe den...fik restriktoren fra slangespecialisten, dog er det enlig bare en nippel med et lille hul i på 1mm eller der omkring, har hørt at de kugleleje turboer skal dryp smøres. ved ikke om det er fordi jeg skal bruge en anden restriktor? andre der kan hjælpe mig her?

: 13 jun 2009, 00:39
af m power
jeg troede det var en sprit ny turbo du havde monteret.

der behøver som ikke 7000km til for at dræbe en garrett kugleleje turbo , 500km kan nemt dræbe den :(

: 13 jun 2009, 00:53
af Hp Ae86
burde den blive utæt af det? ved ikke helt hvad der sidder af pakninger i den inde ved lejet, er det muligt at skifte selv hvis man ikke gider sende den ind? har nemlig købt den brugt

: 13 jun 2009, 00:59
af m power
jeg tror ikke man selv kan lave den operation :(

: 13 jun 2009, 11:13
af Hp Ae86
det må da bare kræve en 13 gaffel nøgle og lidt snilde, det eneste man skal have af er vel husene og akselen, ved så ikke hvordan lejerne sidder

: 13 jun 2009, 22:52
af cossiemanden
Afløb skal være minimum 12 mm og uden for mange buk da det jo er uden tryk

: 14 jun 2009, 00:20
af Hp Ae86
Har fundet fejlen, :) tror det virker nu, kommer lige med en melding imorgen om det er tip top :)

: 14 jun 2009, 18:03
af martin høj
Hp Ae86 skrev:Har fundet fejlen, :) tror det virker nu, kommer lige med en melding imorgen om det er tip top :)

Fant du ud af noget.