Side 2 af 2

: 08 jun 2009, 20:23
af Saab-Daniel
MS kan fint styre ladetryk også, det fungerer rigtigt fornuftigt! :)
Daniel.

: 08 jun 2009, 20:37
af audi 80 1,8 turbo
Saab-Daniel skrev:MS kan fint styre ladetryk også, det fungerer rigtigt fornuftigt! :)
Daniel.


ok :) lyder tiltalende i forhold til motor, gearkasse og egentlig også hvor meget koblingen kan holde.... hvad kræver det af ekstra komponenter/udstyr at få ms til at styrer tryk

Tommy

: 08 jun 2009, 20:58
af Saab-Daniel
En lille ombygning i MS og en magnetventil (samt 12v tændingsstyret plus - MS leverer stel).
Tjek omkring side 20-25 i MortenVJ's projekt-tråd, der har jeg også spurgt lidt til det...
Mvh,
Daniel.

: 08 jun 2009, 22:26
af audi 80 1,8 turbo
Saab-Daniel skrev:En lille ombygning i MS og en magnetventil (samt 12v tændingsstyret plus - MS leverer stel).
Tjek omkring side 20-25 i MortenVJ's projekt-tråd, der har jeg også spurgt lidt til det...
Mvh,
Daniel.


ok... en 12v magnetventil har jeg da liggende og en 12v+ ledning fra et i forvejen eksisterende relæ skulle da også være til at finde ud af... det med at modde boksen bliver jeg nok nødtil at finde noget hjælp til

tommy

: 09 jun 2009, 19:24
af audi 80 1,8 turbo
Saab-Daniel skrev:En lille ombygning i MS og en magnetventil (samt 12v tændingsstyret plus - MS leverer stel).
Tjek omkring side 20-25 i MortenVJ's projekt-tråd, der har jeg også spurgt lidt til det...
Mvh,
Daniel.


hej igen... er det en gansk alm. tovejs magnet ventil du bruger... eller er det en trevejs alla dem der sidder i 1.8T

tommy