Simons Sportsudstødning?
Redaktør: Moderatorer
- JerrilD
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Fredericia C
- tonnilerche
- Senior Medlem
a
der sidder noget gaaammelt Simons på min.
Det holder imponerende godt.
Rør er rustfri mejeristål og svejst sammen med baggas. Rørene er vel... 8-9 år gamle - siger min ven der har ejet bilen før mig.
Potterne er ca 4 år gamle. - jeg har ejet bilen i 2 år nu, og ham jeg købte den af skiftede potterne ca to år før jeg fik den.. Så altså - den larmer da lidt, pga det meste af indmaden nok er væk
men synes godt nok det er imponerende at de ikke er rustet sammen endnu 
Det holder imponerende godt.
Rør er rustfri mejeristål og svejst sammen med baggas. Rørene er vel... 8-9 år gamle - siger min ven der har ejet bilen før mig.
Potterne er ca 4 år gamle. - jeg har ejet bilen i 2 år nu, og ham jeg købte den af skiftede potterne ca to år før jeg fik den.. Så altså - den larmer da lidt, pga det meste af indmaden nok er væk
Nu med Almera GTI | SR20DE | Hvordan er det liii man roder i sådan en? - alt er jo el-styret :S
- klyfax
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Sweden
Ingen forskel på alm. kørsel. Er lidt højere ved tæsk, og lyder sindsygt godt når den for lov til at arbejde fra 2000 til 4000 rpm. Hans er i øvrigt chippet med PPC boks fra BSR. Kan også anbefales.JerrilD skrev: Okay, hvordan er lyden? For han ønsker ikke noget vildt larm...
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."