Side 2 af 2

: 17 okt 2008, 20:16
af Kws
JDJ skrev:Tror også det er tryk røren der lamer, det er det i hvertfald på mange af dem, det holder op når man skifter plastikrørene og til nogen i stål :D


det gør det så ikke.. jeg har 2,5" RF trykrør. ingen plastik diller daller.

: 18 okt 2008, 12:48
af klyfax
Kws skrev:det ikke det er fordi den er for lille..

min G4 1.8T den hvæser os helt sygt når den får fuld pedal..

jeg kører med komplet 2,5" rustfri på min, kun med 400cellers racerkat og gennemstrøms bagpotte. fra supersprint.

så tror bestemt ikke det er fordi den er for lille. blot en slidt turbo måske?? da min kammerats A3 med samme setup ikke hvæser. hans bil har kørt 160k. min har kørt 209k


Med standard turbo? For så det måske den der siger sådan?

: 18 okt 2008, 12:57
af Kws
yes standard turbo. dog snart upgrade. har det hele til at ligge..


er blot i tvivl om de dyser jeg har købt. det er fra en Audi TT.

de er lidt kortere end de dyser jeg har i nu.

men har købt en anden dysebro som jeg skal have lavet om..

går ud fra at det passer sammen så :D

: 19 okt 2008, 17:05
af Martin Mikkelsen
JerrilD skrev:
BANDIT skrev:
Runesm skrev:
Kws skrev:det ikke det er fordi den er for lille..

min G4 1.8T den hvæser os helt sygt når den får fuld pedal..

jeg kører med komplet 2,5" rustfri på min, kun med 400cellers racerkat og gennemstrøms bagpotte. fra supersprint.

så tror bestemt ikke det er fordi den er for lille. blot en slidt turbo måske?? da min kammerats A3 med samme setup ikke hvæser. hans bil har kørt 160k. min har kørt 209k


Tror du ikke det er dit tryksystem du kan høre hvæse ;)

Det er ekstremt udpræget på chippede 1,8t'ere hvis man kører bag ved sådan en der bliver skudt af, man er ikke i tvivl :)


Nu er det vel sjælden man ligger bag sådan en :grin:


:rock: :grin:




men så har i sgu lånt en bil, fordi det bliver ikke med en Fordson i kommer foran. :coffee:


1.8T maskiner hvæser en hel del, både i en standard potte og i en gennemstrømningspotte

mvh

Martin