Side 2 af 6
: 17 sep 2008, 16:21
af Lasse H. Jensen
åhh okay... ja der står godt nok at det er en god turbo til 1600/1800 motorer der skal yde mellem 200 og 270hk... ja så må jeg hellere finde en anden turbo... det var ellers et fint kit til en fin pris...
: 18 sep 2008, 22:58
af Lasse H. Jensen
har nu bestilt 270HKUNIVERSALKIT med en INT15 intercooler og en TB28 turbo istedet for int30 intercooleren og T3 turboen... håber det bliver godt...

: 18 sep 2008, 23:31
af JerrilD
Lasse H. Jensen skrev:har nu bestilt 270HKUNIVERSALKIT med en INT15 intercooler og en TB28 turbo istedet for int30 intercooleren og T3 turboen... håber det bliver godt...

Smid endelig billeder op af projektet
Hvad har du tænkt dig af motorstyring?

: 18 sep 2008, 23:37
af Lasse H. Jensen
JerrilD skrev:Hvad har du tænkt dig af motorstyring?

ingen endnu... men tror du det er nødvendigt i mit tilfælde ?
skal nok smide nogle billeder op..

: 19 sep 2008, 08:47
af Brisse
Smid en piggyback på så kan du både styre nogle extra benzindyser (hvis dine egen ikke kan give nok) samt justerer lidt på tændingen. Det kan komme til at kører rigtig fint.
: 19 sep 2008, 15:48
af Lasse H. Jensen
var det ikke sådan noget du havde til salg ?
: 19 sep 2008, 16:05
af Brisse
Jo, jeg har en til at ligge. Hvis du vil bruge din egen motorstyring er det den nemmeste måde at have lidt styr over hvad der foregår .alternativt skal du have chippet din egen motorstyring (hvis den kan det)
: 19 sep 2008, 18:34
af Lasse H. Jensen
okayy... men er det nødvendigt med en anden motorstyring til mit formål ?
: 19 sep 2008, 20:59
af JerrilD
Lasse H. Jensen skrev:okayy... men er det nødvendigt med en anden motorstyring til mit formål ?
Vil nok være det bedste?
: 19 sep 2008, 21:34
af Lasse H. Jensen
okay... jeg må lige finde ud af hvad jeg kan gøre...