Side 2 af 2

: 20 jul 2008, 13:31
af Morten VJ
Coil posetive + er en tændings plus.
Hvor har du taget stellen til boksen?
Den skal helst have samme stelpunkt som motorstyringen.
Har dine spoler et eksternt tændingsmodul eller er det bygget ind i Motorstyringen?.

PS efter min mening er det dumt at fjerne gnisten, specielt hvis man har en katalysator.

MVH

Morten

: 20 jul 2008, 22:27
af ad2
Morten VJ skrev:Coil posetive + er en tændings plus.
Hvor har du taget stellen til boksen?
Den skal helst have samme stelpunkt som motorstyringen.
Har dine spoler et eksternt tændingsmodul eller er det bygget ind i Motorstyringen?.

PS efter min mening er det dumt at fjerne gnisten, specielt hvis man har en katalysator.

MVH

Morten


Stel er bare taget et sted tæt på OMEX boksen.
Jeg er ret sikker på at tændnings systemet sidder i boksen.

Kører uden kat.

: 20 jul 2008, 22:30
af ad2
tændspoler er magen til denne:
Billede

: 20 jul 2008, 22:33
af ae86
Har du sat boksen op som en 2 eller en 4 cyl motor ?

: 21 jul 2008, 10:29
af ad2
2 :reading:

: 21 jul 2008, 20:58
af kepsus
Jeg har kigget i installation manualen, og jeg forstår ikke helt hvordan den skal virke.. jeg troede at den skulle kobles imellem, og ikke bare forbindes på samme ledning ??, nogen af jer der har sådan en installeret.. hvor den også virker :D
eller måske bare kan forklarede mig hvordan den virker nor den er koblet på den samme ledning

: 21 jul 2008, 21:06
af ad2
Har du lavet indlæg på fcuk?

: 21 jul 2008, 23:24
af Mads RR
En Fiat Coupe 16V turbo kører med 2 eksterne tændingsmoduler. Du skal have fandt i kl 1 ledningerne mellem disse 2 moduler og dine tændspoler.

Og nej der er ingen ledninger der skal klippes over. For at fjerne gnist holder din omex launch control bare konstant stel på denne ledning, så der ingen afladning af spolen sker.


Mads RR

: 22 jul 2008, 13:54
af ad2
Hej Mads
Har du noget diagram over de ledninger du snakker om? :reading: