Side 2 af 2
: 13 jul 2008, 23:27
af vw golf
har selv en 18t agu. jeg har lige loddet mine ledninger til den ene tændspole. jeg kunne se at flere af dem har været loddet før og det ligner for mig et problem, cyl. længst mod føresiden har et meget skarpt knæk og var på min bil loddet 3 gange deromkring så jeg måtte lodde et nyt stykke ledning på, da det ikke var muligt at lodde den gamle mere.
startede med udsættere og blev sidenhen til en manglende cyl. så prøv at se dine ledninger igennem der.
: 14 jul 2008, 01:21
af RSV
Hvis du har taget en komp test som siger at der ingen liv/komp er på cyl 2 så er det jo tydeligvis der du har et problem, uanset hvor mange løse forbindelser du har, skal du altid have komp på alle cylindre.
: 15 jul 2008, 12:17
af C Madsen
en simpel måde du kan fejlsøge på .. tag tændrøret fra 2'eren og byt det ud med det fra cylinder 1 ... og se om problemet ikke har flyttet sig.
har selv haft samme problem godt nok med nogle billige tændrør. det tændte simpelthen ikke når man nåede et hvis tryk .. og det gjorde af man druknede den cylinder. men prøv at gå systematisk frem .. du kan jo lave samme nummer med dysserne hvis det er . når du har kompression kan det jo kun være benzin eller gnist!! held og lykke med fejlsøgningen.
MVH CLaus
.
: 16 jul 2008, 10:26
af -Pedersen-
Tjek lige op på de ventiler.
Og er dine spoler med 3 eller 4 ben ?
: 16 jul 2008, 17:24
af Peter E
Fejlen er fundet. Cylinder service havde sat en udst. fjeder på som inds fjeder. DOOH nogel fuskere. Den kører perfekt igen. Men tak for alle jeres gode råd.