Lindahl skrev:Ok, tak. Tror jeg lader det blive ved FWD lidt endnu så.
Jeg har e-boost, så begrænser ladetrykket til dagligt, for at spare komponenterne. Bare træls man skal gå (køre) og være nervøs for, om den æder et tandhjul, når der kommer tryk på kedlen. Er CCM gearkassen notorisk svag, eller snakker vi direkte hårdhændet brug før gearkassen står af? (Hvis bare man havde råd til en 6-trins Quaife)
vr6 for og imod
Redaktør: Moderatorer
- MTECH
- Medlem
ccm er ikke mere svag end nogen anden 02a gearkasse..hvad har du af hk/nm...ja quaife er vejen frem
R36-GT45R-AWD
1/4mile- 9.7@233km/h
1/4mile- 9.7@233km/h
- MTECH
- Medlem
-
larslaursen
- Junior Medlem
Når den så smadrer et 3. gear, kan man så bare renovere gearkassen med nyt hjul og syncro, eller sender den stumper ud igennem siden?
Skal finde mig en ny, billig bil som jeg kan tune et godt stykke på... VR6 er jo nem, men gider sq ikke skulle finde gearkasser konstant. Renovere en engang imellem er dog en anden sag!
Skal finde mig en ny, billig bil som jeg kan tune et godt stykke på... VR6 er jo nem, men gider sq ikke skulle finde gearkasser konstant. Renovere en engang imellem er dog en anden sag!
Bravo HGT 20vt 6 speed
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
331 HK 405 NM
Brembo, Forge, Walbro, Bosch, Garrett etc.
-
HenrikGM
- Moderator
- Kontakt:
larslaursen skrev:Når den så smadrer et 3. gear, kan man så bare renovere gearkassen med nyt hjul og syncro, eller sender den stumper ud igennem siden?
Det er altså ikke ret mange gearkasser der havarerer så man bare lige kan skifte et hjul og så er resten ok.
Hvis du vil renovere, så skal det vist gøres lidt før det siger bang....
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!