Side 2 af 2

: 18 jun 2008, 19:09
af Kaas
Jeg har læst lidt mere på det. Jeg tror det ender med staged injection. Så kan jeg kører med almindelige dyser i tomgang og cuise, og så når den skal have noget pebber, så kan de sidste 4 dyser komme til, her kan jeg jo have nogle større dyser sat til.
Der er flere muligheder for hvor bank 2 skal starte de sidste 4 dyser bl.a en hvis TPS tal og ved en hvis kpa til og ved et givet omdr. Jeg tror jeg vælger at de skal sætte ind omkring 160 kpa.

: 19 jun 2008, 19:33
af uno
Kaas skrev:Jeg har læst lidt mere på det. Jeg tror det ender med staged injection. Så kan jeg kører med almindelige dyser i tomgang og cuise, og så når den skal have noget pebber, så kan de sidste 4 dyser komme til, her kan jeg jo have nogle større dyser sat til.
Der er flere muligheder for hvor bank 2 skal starte de sidste 4 dyser bl.a en hvis TPS tal og ved en hvis kpa til og ved et givet omdr. Jeg tror jeg vælger at de skal sætte ind omkring 160 kpa.


Jeg er overbevist om det er det der vil virke bedst -mener det var vj der snakkede en del om at gøre det ved volvoen -4ret små som gav god opløsning ved cruise og et sæt store til effekt

: 19 jun 2008, 22:13
af Saab-Daniel
Ved Efterz endte med at køre med 2 uens størrelse dyser på hver deres udgang, det ene sæt som tilskud.
Men med hensyn til at styr dyser, så ar jeg ikke oplevet noget problem overhovedet med 550cc dyser på en 4cyl 8v motor. Fin økonomi i dem stadigvæk, og rigeligt med benzin til ønskede effekt.
Tænker bare på om det kan betale sig at rode med en ny omgang ledningsnet, dysebro, benzinslanger med videre, når et sæt siemens Deka dyser 630cc kan erhverves her til YDERST favorable priser:
http://www.genuinesaab.com/catalog/prod ... cts_id=514

Har lige selv fået et sæt ind af døren, som skal på et "lille" projekt jeg leger konsulent på... :)

Daniel.