kina turboere. nogle som har erfaring

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#11 Indlæg af HenrikGM »

Finn T Pedersen skrev:Det har været oppe mange gange..
Personligt turde jeg ikke købe nogen turbo på ebay, men derimod turde jeg sagtens købe hos en af dem der forhandler kina turbo'er her i danmark...


Kinaturbo på EBAY meget ofte identisk med KINA turbo i DK, men til ned til 1/3 af prisen eller lavere endnu!

Man har jo tilgengæld lovpligtig fuld garanti på produktet hvis man køber ved dansk forhandler, så det er helt op til køber selv hvad man vil.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Brugeravatar
Transitfar
Mester Medlem
Indlæg: 1901
Tilmeldt: 06 okt 2003, 22:06
Geografisk sted: Horsens
Kontakt:

#12 Indlæg af Transitfar »

HenrikGM skrev:Man har jo tilgengæld lovpligtig fuld garanti på produktet

Lige for en ordens skyld - gider du definere det nærmere?
Tag det ikke personligt, jeg er ALTID kontrær.

Komplekse problemer har enkle, letforståelige og helt forkerte svar..
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#13 Indlæg af K-FINN »

HenrikGM skrev:
Finn T Pedersen skrev:Det har været oppe mange gange..
Personligt turde jeg ikke købe nogen turbo på ebay, men derimod turde jeg sagtens købe hos en af dem der forhandler kina turbo'er her i danmark...


Kinaturbo på EBAY meget ofte identisk med KINA turbo i DK, men til ned til 1/3 af prisen eller lavere endnu!

Man har jo tilgengæld lovpligtig fuld garanti på produktet hvis man køber ved dansk forhandler, så det er helt op til køber selv hvad man vil.


Sikkert nogle gange identiske, men jeg har også exempler på det LANGT fra er identiske.
Den chance gider jeg ikke tage.
Men ja det er jo op til folk selv hvor de handler...
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#14 Indlæg af HenrikGM »

Transitfar skrev:
HenrikGM skrev:Man har jo tilgengæld lovpligtig fuld garanti på produktet

Lige for en ordens skyld - gider du definere det nærmere?


Det var måske lidt forkert formuleret, men bottomline er at man alt andet lige har noget nemmere ved at håndtere en evt reklamationssag mod et dansk firma, end mod en amerikansk netshop. Det er det lys udtalelsen skal ses i.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
2fat2fly
Mester Medlem
Indlæg: 948
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Fyn

#15 Indlæg af 2fat2fly »

Kws skrev:
2fat2fly skrev:
Finn T Pedersen skrev:Du kan jo også vælge og få den orginale renoveret/evt opgraderet, koster ikke ret meget...
www.turbomotor.dk kan lave den, og det er nok bedst og få det gjort, inden du kører den helt istykker...


Min kammi købte denne fra turbomotor.dk
K04 upgrade turbo til VAG biler op til 225hk
Turboen passer til de modeller med langs liggende motor.
Men på en Audi A4 passer den ikke :(


motoren på en A4 er da langs liggende? er den ikke

Jo det er den, og det samme i en Passat.
Kws
Medlem
Indlæg: 131
Tilmeldt: 01 dec 2005, 20:00
Geografisk sted: Randers

#16 Indlæg af Kws »

så har jeg købt 2 stk af de kina turboere.. samt 8 audi TT dyser. fik presset dyserne helt ned i 13,5 euro stykket. så det var da en god pris på dem. dog er de købt et andet sted i tyskland end de turboere der.

glæder mig til at se om det er noget der virker..

hvad ville den kunne ramme af HK tror i?

har 2,5" fra turbo og ud. kun med en 400 cellers racer kat på. og supersprint racing bagpotte.. = "lige hul igennem og en helveds larm"

samt en 6,7L intercooler. hvor jeg har smidt 2.5" i det hele.

og så har jeg liggende så jeg kan lave 3" indsugning hvis det er. da den originale er noget af en lille slange.
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

hejsa

#17 Indlæg af C.Sørensen »

hej onkel kennet.

du skal regne med at få 3,5hk pga din kofanger ikke er indfarvet og du har et hus som skal laves færdig først.
og hvordan var det lige det gik med det sidste turbo projekt :roll:
host host røg og atter røg ud over det hele :mrgreen:

Mvh din stor bror
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
Besvar