Side 2 af 2

: 05 jun 2008, 11:00
af Andy
HenrikGM skrev:
Det er næsten lidt synd for ham, fordi han har prøvet det før med en anden traktor. Same shit, new engine:
http://www.youtube.com/watch?v=DaGrwzmdQ2Y


Det der skete med hans game traktor var mere et uheld, den knækkede bagakslen og motoren tog rigeligt med omdrejninger...

Den nye var nok mere et udtryk for at han havde fundet nogle flere kræfter..måske lidt for mange.....

: 05 jun 2008, 11:45
af HenrikGM
Andy skrev:
HenrikGM skrev:
Det er næsten lidt synd for ham, fordi han har prøvet det før med en anden traktor. Same shit, new engine:
http://www.youtube.com/watch?v=DaGrwzmdQ2Y


Det der skete med hans game traktor var mere et uheld, den knækkede bagakslen og motoren tog rigeligt med omdrejninger...

Den nye var nok mere et udtryk for at han havde fundet nogle flere kræfter..måske lidt for mange.....


Hvad mon kom først? Akslen eller bruddet i blokken?

Hvad angår disse vilde og spektakulære havarier på methanolmotorer(tændrørsmotorer...!) så er det spørgsmålet om man ikke skal kigge en anden vej end ladetrykket for at finde årsagen.
Tændingsanlægget er (normalt) ikke særligt "godt", og en pre-ignition 90grader før vil nok kunne lave det stunt her.

Det er meget svært at forestille sig at forbrændingstrykket kan forårsage sådan et havari alene.

: 05 jun 2008, 17:03
af Andy
Akslen knækkede først, prøv og lyt snuden falder pludslig til jorden og den tager en masse omdrejninger, vil lige prøve og se om jeg kan finde det andet klip fra en anden vinkel hvor man kan se det ene baghjul giver efter da akslen knækker..

Jeg vil stadig mene trykket kan gøre det, det er også sket på flere diesel traktore..

http://www.hepulling.dk/default.asp?ID= ... hoerer=131

http://www.youtube.com/watch?v=FBCLUQhT ... re=related

Mvh

Andy