Side 2 af 2

: 30 maj 2008, 14:53
af Runesm
Tak, håber jeg også :up:

: 30 maj 2008, 17:45
af Morten VJ
Runesm skrev:Tak, håber jeg også :up:

Hvad med sugesiden??
Planlægger du 2 14 mm slanger til dette??
Uden fødepumpe, og catchtank, opnår du ikke de fine tal det er sikkert.
Den største bosch pumpe lyder som et alternativ hvis du har en tank fra en 900i.
Som er en ekstern pumpe der er monteret i tanken..
Men hvor mange hk taler vi om??

MVH

Morten

: 30 maj 2008, 18:37
af Runesm
Planlægger det originale rør som sugerør, og pumpen monteret i motorrummet. Så får vi at se om den løber livet af sig selv.

Vi taler om 100-120 hk :)

: 30 maj 2008, 19:41
af Lars PH
da jeg havde det på min polo måtte jeg montere et 10 mm retur rør for at kunne styre trykket. Og det skal forresten ikke monteres med fuld tank helst hel tom

: 30 maj 2008, 19:46
af Runesm
Haha Lars, prisværdig information :tooth:

Men hvis returen var for lille blev trykket simpelthen for højt for dig?

: 30 maj 2008, 22:04
af Lars PH
du vil jo køre med tryk på karburatoren og der er du jo helt nede på 0,2 plus ladetryk og det er lidt svært at styre med for stort modtryk. men jeg havde så også en extra tank i motor rummet på 0,5 litter som blev fyld af den originale membran pumpe

: 31 maj 2008, 00:17
af Runesm
Ahh, jeg har godt nok lidt overvejet den løsning. Er det noget du har billeder af?

Hvis man nu laver den catchtank på en liter, tror du så ikke man bare kan cirkulere det, eller skal returen fra benzintryksregulatoren gå tilbage til tanken for at holde temperaturen nede?

: 31 maj 2008, 08:58
af Lars PH
kan se på min billeder at det først er da jeg sætter indsprøjtning på at jeg laver en extra tank. Med karburator havde jeg kun lavet en stor retur og så med en pumpe der suger fra motor rummet

: 31 maj 2008, 10:10
af Runesm
Okay. Jeg skal jo bare køre med karburator, så det kan være den store retur er nok ;)