spørgsmål verdrørende undersmøring af stempler vw

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#11 Indlæg af Wildert »

Jeg vil gerne af med den.
Jeg nåede at rette indlægget, men du har nok ikke nået at se det - jeg bor på Sjælland nær Roskilde.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Martin Larsen
Nyt Medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 15 aug 2003, 19:32
Geografisk sted: Kolding

pris

#12 Indlæg af Martin Larsen »

hvad pris leje ligger vi i ? ved du om en 2.0 8v krumtap er samme type som 2,0 16V ?
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

Re: pris

#13 Indlæg af Wildert »

Martin Larsen skrev:hvad pris leje ligger vi i ? ved du om en 2.0 8v krumtap er samme type som 2,0 16V ?


1000-basse er vel ikke urealistisk - med krummeren. Jeg har ikke nogen grund til at beholde den uden blokken.
I øvrigt er 16V krumtappen mig bekendt mere holdbar end 8V'erne.
16V'ernes er smedet og ikke støbt hvis jeg ikke husker helt forkert. Så hvis vi snakker power og rpm, så er det billigt sluppet for en rimeligt fornuftig bundmotor.
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Martin Larsen
Nyt Medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 15 aug 2003, 19:32
Geografisk sted: Kolding

oki

#14 Indlæg af Martin Larsen »

jeg finder lige ud af mere i morgen skal lige snakke med min cylinder mand om det og vender tilbage
Martin Larsen
Nyt Medlem
Indlæg: 28
Tilmeldt: 15 aug 2003, 19:32
Geografisk sted: Kolding

takker

#15 Indlæg af Martin Larsen »

jeg for ikke brug for din blok ellers tak. du ved ikke hvilken slaglængde en 2,0 8v fra golf 3 årg 95 kører med ?
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#16 Indlæg af Wildert »

Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Besvar