Side 2 af 3

: 05 maj 2008, 22:38
af Wankel
æhh - hvorfor står det på engelsk ?

: 05 maj 2008, 22:53
af kristoffer
Wankel skrev:æhh - hvorfor står det på engelsk ?


Std. sprog er engelsk - og har ikke giddet at gå ind og rette det i profilen

: 05 maj 2008, 22:54
af kristoffer
Kan egentlig godt forstå der er så mange Ford folk her inde.. hvis jeg havde en Ford ville jeg sku også besøge tunersider for at finde en måde at følge med en Japansk maskine

: 05 maj 2008, 23:24
af JerrilD
kristoffer skrev:Kan egentlig godt forstå der er så mange Ford folk her inde.. hvis jeg havde en Ford ville jeg sku også besøge tunersider for at finde en måde at følge med en Japansk maskine


Hvordan kan det så være du er endt herinde?? :damn:

: 05 maj 2008, 23:49
af kristoffer
JerrilD skrev:
kristoffer skrev:Kan egentlig godt forstå der er så mange Ford folk her inde.. hvis jeg havde en Ford ville jeg sku også besøge tunersider for at finde en måde at følge med en Japansk maskine


Hvordan kan det så være du er endt herinde?? :damn:


EU's kvoteordning for internet ligestilling

og så siger rygterne at folk på denne side generelt opfører sig ordenligt. Hvor godtfolk er, kommer godtfolk til

: 06 maj 2008, 00:15
af Wankel
kristoffer skrev:og så siger rygterne at folk på denne side generelt opfører sig ordenligt.


KNAAASSSS Lyden af pick-uppen som skipper hen over vinylen

Hej, jeg hedder Kim - I'm Here for Your Entertainment :tooth:

: 06 maj 2008, 07:59
af luske
Wankel skrev:Hej, jeg hedder Kim - I'm Here for Your Entertainment :tooth:


hehe og det er uden pis , wankel vil med garanti underholde i mange timer med at forklare om fordelen ved trekantede stempler der kører underligt rundt :gnaek:

MVH Luske

: 06 maj 2008, 17:37
af møffe
kristoffer skrev:Kan egentlig godt forstå der er så mange Ford folk her inde.. hvis jeg havde en Ford ville jeg sku også besøge tunersider for at finde en måde at følge med en Japansk maskine
det må være derfor at toy-box-ta´s bedste motor er et kopi fra ford.. lol

: 06 maj 2008, 17:40
af møffe
luske skrev:
Wankel skrev:Hej, jeg hedder Kim - I'm Here for Your Entertainment :tooth:


hehe og det er uden pis , wankel vil med garanti underholde i mange timer med at forklare om fordelen ved trekantede stempler der kører underligt rundt :gnaek:

MVH Luske
tror jeg kan finde 4 ovale toyota stempler.. de skal bare en tur på en båndpudser, så passer de i en mazda

: 06 maj 2008, 18:46
af ae86
møffe skrev:
kristoffer skrev:Kan egentlig godt forstå der er så mange Ford folk her inde.. hvis jeg havde en Ford ville jeg sku også besøge tunersider for at finde en måde at følge med en Japansk maskine
det må være derfor at toy-box-ta´s bedste motor er et kopi fra ford.. lol


Hvad er det for en motor du tænker på ???

Hvis det er en 4ag, så er det ikke den bedste motor toyota har lavet.. desuden så er den ikke en kopi af en Ford motor... men en "kopi" (de deler ingen dele) af en Cosworth BDA Twincam racing motor ... at Ford må have en underleverandør på for at lave en brugbar motor gør vel ikke motoren til en Ford motor.

Desuden så har Yamaha været blandet ind i Toyotas top motorer (på nær 4ag og 2jzg)


Toyotas bedste 4cyl motor er 503e !!!

Ps. Hvordan er det lige med Fords Duratec motor ... nå ja selve designet startede hos Porsche og blev så købt af Ford som så sendte det til Cosworth for at blive færdig udvilket ... hvad har Ford så udviklet på den motor ? ... Nada .. men den er stadigt repræsenteret som en Ford motor på Ward's top 10 over de bedste motore for 1995 og 1996

Og deres SHO V8 (som egentligt har lidt sex appeal) er egentligt produceret af Yamaha ... den bruges desuden i Volvo XC90

Nå men i det mindste vil Ford jo altid have deres legendariske DFV... nå nej den var jo også bygget af Cosworth, hvoraf den ene del af Cosworth jo kom fra Lotus.. så er det en Ford, Lotus eller en Cosworth ???

eller en FoLoCo aka FLC .. Ford Paid, Lotus Inspired and Cosworth Build v8 .. Den er foresten en flatcrank V8'er fordi Cosworth aldrig havde bygget andet end 4-cyl og deres erfaringer var baseret på 4-cyl motore .. så det nemmeste var at bygge to 4-cyl motore sammen og håbe på det bedste ...... men selv den dag i dag er en rigtig V8, i mine øjne, en flatcrank ... altså ingen doven V8'er til mig