Den eneste grund til at jeg ville bygge den på original gearkasse var for at jeg ku bakke.. Det er lidt kikset at åbne en klap i bunden af bilen og ned med fødderne når man skal bakke ud af en p-bås... Hehe.
Men nu har jeg da fundet flere sider som sælger elektriske bakmotorer til motorcykler... Så det problem er jo ikk større..
Og i princippet er det vel bare at montere en styrtbøjle i bag, hvori motor og stiv bagaksel sidder på.. Men hvordan dælen bygger jeg nav til hjulene?
Og er det ikk nok med én stor skivebremse midt på akslen?
Gearskifte er jo bare en stang med frem og tilbage.. Men bygger folk bare kobling på den originale pedal?
ang bremser så er det vel bare at tage alt fra en MC og modde det til pedaler. ellers er en pedalbox og div bremse dele jo ikke ligefrem svære at få fingerne i.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
Så tænker vi ikk helt på det samme.. Har set sådan en box hvor der er væske beholder på, og sådan en cylinder som der også sidder på en hydraulisk håndbremse...
Ville man i princippet ku tage vakuum fra motorcykel motoren bag i bilen, og føre helt om til den originale bremseforstærker? Eller bliver afstanden for stor...
Kør uden forstærker.
En hårdt pumpet motor, danner ikke vakum nok til at drive en bremseforstærker.
Dimensioner hovedcylinderen derefter, og træn højre benet.