Hvis den originale tændspole er til wasted spark skal han jo ha 2 for at køre COP..VAG mekaniker skrev:Det går fra strømfordeler til wested spark i 4/1994 på AAA motor!!
Hvor køber man tændspoler til en Vr6?
Redaktør: Moderatorer
-
Juel
- Senior Medlem
- Kontakt:
-
VAG mekaniker
- Senior Medlem
- Geografisk sted: fyn kerteminde
Så er det nok nemmere at købe 6 spoler fra en 24V, hvis de da ellers kan moses ned i toppen, hvilket jeg tvivler en del på.....
Hvis man med al vold og magt VIL køre cop, ja så tror jeg ikke det er nemmest med orig dele. At køre med 2 spoler som vær har 6 udtag TROR jeg bliver noget makværk.... Har må de mere erfarne MS træde i karakter
Må man spørge af hvilken grund det skal være cop???
Hvis man med al vold og magt VIL køre cop, ja så tror jeg ikke det er nemmest med orig dele. At køre med 2 spoler som vær har 6 udtag TROR jeg bliver noget makværk.... Har må de mere erfarne MS træde i karakter
v/h Peter
-
Juel
- Senior Medlem
- Kontakt:
jeg er 100% enig du skrev bare tidligere at han kunne bruge en af dem, men en er ikke nok til COP..VAG mekaniker skrev:Så er det nok nemmere at købe 6 spoler fra en 24V, hvis de da ellers kan moses ned i toppen, hvilket jeg tvivler en del på.....
Hvis man med al vold og magt VIL køre cop, ja så tror jeg ikke det er nemmest med orig dele. At køre med 2 spoler som vær har 6 udtag TROR jeg bliver noget makværk.... Har må de mere erfarne MS træde i karakter![]()