0.5 bar = 2 toppakningere. Køre fint, holder fint, yder ca 120 hk, render 198 efter GPS'en i 2 mins. Inden min kammerat's kammerat solgte den havde den gået 20k km hvor den bare fik tæsk... Og flere tophastigheds prøver. Brugte hverken olie eller vand da den blev solgt...
klyfax skrev:Kan ik huske hvilken dyser der sad i.
Efter de havde monteret alt, så tog de lige en test tur med et volt meter på lambda for at se om den fik nok. Det gjorte den...
Men som sagt, den er tunet som der står på BG... Mener det kostede ham 5k, så 111,11 kr per HK er vel ikke dyrt?
Når den både har fået større dyser og hævet tryk så fik den da rigeligt igennem hele spekret? Benzin økonomien var vel ikke så god ved cruise? Men det betyder selvfølgelig ikke så meget hvis den alligevel kører med fuld pedal..
Nu med gammel BMW 525 e34.. Med dejlig 6 cylinderet motorlyd..
klyfax skrev:Kan ik huske hvilken dyser der sad i.
Efter de havde monteret alt, så tog de lige en test tur med et volt meter på lambda for at se om den fik nok. Det gjorte den...
Men som sagt, den er tunet som der står på BG... Mener det kostede ham 5k, så 111,11 kr per HK er vel ikke dyrt?
Når den både har fået større dyser og hævet tryk så fik den da rigeligt igennem hele spekret? Benzin økonomien var vel ikke så god ved cruise? Men det betyder selvfølgelig ikke så meget hvis den alligevel kører med fuld pedal..
Ja det tror du, men at gå fra 14 til 12 km/l'eren, det vel ikke så ringe? Den fik ik for meget nogen steder på rpm skalaen. Der blev målt lambda værdi under hele rulning, ikke et tidspunkt var den mager eller fed. Den var bare perfekt i hele rpm skalaen. Selv tomgang var uændret...
Har tit gået og overvejet at sælge min røde starlet, og så købe en Corolla EE90 bare for at smide turbo på den
MVH
Magnusssen
"God made Heaven and Earth, and the rest was made in China."