men alligeveller ville jeg vælge en zvh - holder til en hel del mere, og "mere" vil jo "ha' mere" (er set holdbart over 300hp i UK)
gearkasserne.....du skal finde en der kan sætte IB5 (escort mk 6/7) lejer i den. (det er en BC kasse originalt) - og, de holder fint, bare man ikke (aldrig) laver "drag" starter i 1 gear -
det er skam heller ingen problem at smide en komplet zetec motor i
det er faktisk nemmer men jeg gider ikke bygge hele bilen
om hver gang den skal til syn.
og det er ikke lovligt at smide en trykladet zetec i min rst
nogen der kender til holdbarheden på en 1.9 ?
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
dere r noget med at du skal have en amerikans TALL block for at få det til at holde. men så holder de også ganske fint. de mere almindelige overborede 1,8 motore er som du selv skriver ikke den store succes. men ja. en 2,0 ZVH eller endda en 2,1 er der jo lavet mange af i UK.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS
møffe skrev:dere r noget med at du skal have en amerikans TALL block for at få det til at holde. men så holder de også ganske fint. de mere almindelige overborede 1,8 motore er som du selv skriver ikke den store succes. men ja. en 2,0 ZVH eller endda en 2,1 er der jo lavet mange af i UK.