gitshansen skrev:jeg har en holset hx 55v som jeg vil bygge på en ford granada jeg har fået lavet kobberpakniger til at sænke comp og der kommer en skarp knast i samt strammere fjedre. nogen der har en ide om det kommer til at virke har også tænkt på twin turbo
meget fint projekt.
ang twin turbo! virker det over alt forventning på min v6 så det kan jeg varmt anbefale
ang holset! ville jeg spørge ravnen da han har haft en på han's
v6
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
ang. det med gode råd mht. lige netop denne turbo, er det nok MEGET SMÅT hvad der er at finde. mig bekendt er der ingen, her i nordeuropa, der har prøvet sådan en på en benzinmotor! MVH søren
Min var en HX50 og motoren 4L, den maksede ud ved 5500 snoninger derfor GT42 idag, som stadig lader ved 7700....
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
HX55vgt=40kg HX55 (alm)=16KG mulighed for over 750hk med de rigtige huse.... over 1050hk med special kompressorhus. har evt noget mere alm vi kan bytte med, hvis du vil af med din vgt. MVH søren