Side 2 af 3

: 13 nov 2007, 10:01
af Ravnen
klyfax skrev:
Ravnen skrev:Det varmer Darths hjerte at se at der stadig findes folk der ikke dyrker det der kina kopi halløj, og i stedet bruger deres energi på detaljer og dygtigt håndværk....


At bruge hønsenet til at lave bil med er fandme KINA agtigt... Det beviser bare at Ford er sådan en skrammelkasse, at KINA stumper er gode nok...


Lad os lige dissekere det du siger her, Klyklop..

du siger at det er Kina agtigt at bruge Hønsenet, og at Ford er noget skod af den årsag, ikke...

Vi læser altså at Hønsenet er noget skod og at Forden derfor osse bliver til noget skod..

Da du allerede siger at Hønsenet er Kina kopi agtigt og vi fjerner Ford fra denne ligning, hvad står vi så tilbage med...

Nemlig! at Kina kopier er noget skod!


Tak for indrømmelsen Klyklop...

: 13 nov 2007, 10:02
af Ravnen
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?

: 13 nov 2007, 16:26
af K-FINN
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.

: 13 nov 2007, 16:32
af John Sahl
Finn T Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.


Kan i ikke gå udenfor og afgøre det? Det er ved at være lidt trivielt for os der er ret ligeglade med hvad mærke bilerne er.

.

: 13 nov 2007, 16:41
af Ravnen
John Sahl skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.


Kan i ikke gå udenfor og afgøre det? Det er ved at være lidt trivielt for os der er ret ligeglade med hvad mærke bilerne er.

.


Så kommer du jo til at skrive med dig selv alene, John...

Lidt (mærke) fanatisme har jo aldrig skadet nogle Billede

: 13 nov 2007, 17:17
af K-FINN
John Sahl skrev:
Finn T Pedersen skrev:
Ravnen skrev:
Finn T Pedersen skrev:
møffe skrev:
Zorak skrev:
CABRST skrev:synes nu at der er lagt meget energi og arbejde i projektet 8)

og sjov ide med at putte en bda motor i :wow:


Bda er det den fra de gamle RS 1600/2000(mk1 esc)?
tjaa. det var den motor der var så overlegen at selv kina (japaner) folket kopierede den.. :mrgreen:


Hehe det har du faktisk ret i møffe, dog blev ford hurtig overhalet..


Hvor?


Ja det er min mening, du har sikkert en anden, og det gider jeg ikke diskutere, da vi aldrig ville blive enig.


Kan i ikke gå udenfor og afgøre det? Det er ved at være lidt trivielt for os der er ret ligeglade med hvad mærke bilerne er.

.


Syntes ikke jeg prøver på starte diskution, tværtimod, jeg har min mening og ravnen en anden, som jeg også skrev.

Jeg er nu også ret ligeglad med hvad andre kører i..

: 13 nov 2007, 17:59
af klyfax
Ravnen skrev:Lad os lige dissekere det du siger her, Klyklop..

du siger at det er Kina agtigt at bruge Hønsenet, og at Ford er noget skod af den årsag, ikke...

Vi læser altså at Hønsenet er noget skod og at Forden derfor osse bliver til noget skod..

Da du allerede siger at Hønsenet er Kina kopi agtigt og vi fjerner Ford fra denne ligning, hvad står vi så tilbage med...

Nemlig! at Kina kopier er noget skod!


Tak for indrømmelsen Klyklop...


Hvordan kom du lige frem til at Ford skulle fjernes?

: 13 nov 2007, 20:17
af John Sahl
Ravnen skrev:Lidt (mærke) fanatisme har jo aldrig skadet nogle


Jeg kan nu bedre lide bilfanatisme hvis det endelig skal være ;-)

.

: 13 nov 2007, 20:29
af Morten VJ
Jeg kan bedre og bedre lide min mors udlæggelse, nå min bror og jeg taler lidt for meget om biler.
HAR DEN 4 HJUL OG ET RAT??

Div. bilmærker har deres fordele, og ulemper.

Resten er bare provokation-ironi, eller en virkelig entuisiast.

MVH

Morten

: 13 nov 2007, 20:31
af K-FINN
Morten VJ skrev:Jeg kan bedre og bedre lide min mors udlæggelse, nå min bror og jeg taler lidt for meget om biler.
HAR DEN 4 HJUL OG ET RAT??

Div. bilmærker har deres fordele, og ulemper.

Resten er bare provokation-ironi, eller en virkelig entuisiast.

MVH

Morten


Må give dig ret