Thyregod skrev:Og er der nogen der ved om der er skrue bagpå denne til at justere med ?
Det vil jeg antage at der er, det er der ihvertfald på den SSQV Diverter jeg modtog idag fra Nordicturbo.
At de så ikke sendte den adapter til 25mm slange der stod i vare beskrivelsen er noget andet
Jeg har selv haft en uoriginal ssqv, og det var da det værste LORT, den luftede ud hele tiden selvom jeg prøvede at justere den. Jeg fandt en brugt original istedet, og det har kørt siden.
Både kopien og den gamle originale er justerbare, men mener ikke den nye er.
Jeg tror der findes mange kopier, så man skal nok passe på med at generalisere, du kan sikkert få nogle der virker fint.
Men den skal jo ikke lufte ud hele tiden, den skal kun lufte ud når der er overtryk inde i manifoldet ... Så skal den smide det extra tryk ud så den ikke bremser turboen ... det andet er bare noget brian som fucker det mere op end gavner.
Ford Escort RS Turbo S2
Streetracing is NOT a crime !
Brothers .... What we do in life, Echoes in eternity !
Den skal lufte ud når det er gavnligt, og hvis nu din turbo kan lade relativt meget mere end det egentlige luftbehov ved stille kørsel op ad en bakke fx, så er det da fint at den lufter ud?
Min kan også lufte ud ret let, men jeg har så strammet den lidt op, da den ikke var til at køre med, pga jeg kørte med bosch k-jet system.
Det var eddermanme eventyrligt billigt for den hks diverter der! Tror jeg må ha' mig en.
Hvordan siger den ToLa?
Tidligere: Audi 80 2,0. 2x Saab turbo. 1x Polo Turbo Hverdag: Toyota Avensis 1,8VVT-i Legetøj: BMW E36 316i325i Turbo
Alex_Reedtz skrev:Lige præcis, også derfor jeg kaserede kopien, den luftede ud ved 100kpa selv med en længere bolt i.
Det vel også det den er sat i verden for...
Det vil sige at du mener en BOV skal lufte ud og pifte hele tiden når du når 100kpa (atmosfærisk tryk)? I så fald er der noget jeg har fuldstændig misforstået....