Side 2 af 3
: 02 nov 2007, 21:55
af K-FINN
Min 5EFTE laver 187 hk og 229nm ved 0,65 bar.
Mål er ca. 220 hk, regner med runde 200 med knaster næste weekend, resten ordnes med mere tryk..
: 03 nov 2007, 13:45
af Henrik RST
Lyder til at blive en jævnt hurtig starlet

.
Hva har du lavet af ændringer inde i motoren??
Køre du med MS??
: 03 nov 2007, 14:02
af klyfax
Henrik RST skrev:Lyder til at blive en jævnt hurtig starlet

lol den er ik hurtig, den smider max 148 hk siger de her inde, og da han har pillet spærret af, så står den bare og koger hjul...
Dog siger han selv at han kan køre fra altea og sådan noget skidt fisk...
Henrik RST skrev:Hva har du lavet af ændringer inde i motoren??
Ting du IKKE ser i en Finn motor. Smede stempler, stærkere pjelestænger, vilde toppakningere, portede toppe, andre ventiler, andre ventil fjedre.
Ting du SER i en Finn motor. HKS tændrør, 1.3i tændrør, originale toppakningere, dremmel slebet knaster. Her er hvordan han gjordte.
http://powerforum.dk/viewtopic.php?t=14353Henrik RST skrev:Køre du med MS??
Ja han køre med Mega Speeder fod... Bla. oversagen til at den altid står og koger hjul i et lyskryds... Til tider faktisk på alle 2 hjul foran...
: 03 nov 2007, 15:27
af Runesm
Hahaha
Må nok sige at jeg grinte lidt for mig selv da jeg nåede til dremmel-slebne knaster

: 03 nov 2007, 15:53
af K-FINN
Henrik RST skrev:Lyder til at blive en jævnt hurtig starlet

.
Hva har du lavet af ændringer inde i motoren??
Køre du med MS??
Som klyklop siger, har ikke lavet noget ved motor, kun drejet af stempler, og taget lidt af toppen for og sænke kompression.
ellers er den standard, incl toppakning.
Kører med megasquirt.
: 03 nov 2007, 16:59
af klyfax
Runesm skrev:Hahaha
Må nok sige at jeg grinte lidt for mig selv da jeg nåede til dremmel-slebne knaster

Der skal ik grines køre selv med 286 grader lavet på den måde... Måske derfor den kun smider 105 hk når den skal lave 140 hk?

: 03 nov 2007, 19:36
af K-FINN
klyfax skrev:Runesm skrev:Hahaha
Må nok sige at jeg grinte lidt for mig selv da jeg nåede til dremmel-slebne knaster

Der skal ik grines køre selv med 286 grader lavet på den måde... Måske derfor den kun smider 105 hk når den skal lave 140 hk?

Ok ?, hvornår har du skiftet knaster ?, så er det måske derfor den er gået fra 204hk ned til 105 hk.

: 03 nov 2007, 19:50
af klyfax
Finn T Pedersen skrev:klyfax skrev:Runesm skrev:Hahaha
Må nok sige at jeg grinte lidt for mig selv da jeg nåede til dremmel-slebne knaster

Der skal ik grines køre selv med 286 grader lavet på den måde... Måske derfor den kun smider 105 hk når den skal lave 140 hk?

Ok ?, hvornår har du skiftet knaster ?, så er det måske derfor den er gået fra 204hk ned til 105 hk.

Sorry ja det rigtigt, det var 285 grader, men da det er dig der har lavet den er jeg rimilig sikker på den er lavet med den dremmel...
: 05 nov 2007, 10:34
af ae86
klyfax skrev:Finn T Pedersen skrev:klyfax skrev:Runesm skrev:Hahaha
Må nok sige at jeg grinte lidt for mig selv da jeg nåede til dremmel-slebne knaster

Der skal ik grines køre selv med 286 grader lavet på den måde... Måske derfor den kun smider 105 hk når den skal lave 140 hk?

Ok ?, hvornår har du skiftet knaster ?, så er det måske derfor den er gået fra 204hk ned til 105 hk.

Sorry ja det rigtigt, det var 285 grader, men da det er dig der har lavet den er jeg rimilig sikker på den er lavet med den dremmel...
De er med (kineser)garenti lavet med et eller andet kina plagiat af en dremel (premel eller en rdemel) hvis det er kineser finn der har lavet dem

: 05 nov 2007, 15:44
af K-FINN
Tror bo bliver sur hvis du kalder ham en kineser..