Golf 2 Gtd.. Topstykker

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
Brugeravatar
luske
Mester Medlem
Indlæg: 1099
Tilmeldt: 30 apr 2005, 19:31

#11 Indlæg af luske »

zky skrev:De 2534 kr er inc. ventilstyr, forkammere og ventilsæder - der mangler ventiler, løftere og en knast

Til 5323 kr er det komplet

Det kan jeg skaffe det til


det er sgu da så billigt at man næsten får lyst til at købe sig sådan et gammelt dieseltærskeværk :grin:

MVH Luske
zky
Senior Medlem
Indlæg: 310
Tilmeldt: 06 jul 2003, 15:26
Geografisk sted: Skævinge,nordsjælland
Kontakt:

#12 Indlæg af zky »

luske skrev:
zky skrev:De 2534 kr er inc. ventilstyr, forkammere og ventilsæder - der mangler ventiler, løftere og en knast

Til 5323 kr er det komplet

Det kan jeg skaffe det til


det er sgu da så billigt at man næsten får lyst til at købe sig sådan et gammelt dieseltærskeværk :grin:

MVH Luske


Måske - det er ihvertfald for billigt til at købe et brugt revnet til 800kr :wink:
Mvh Kenneth

Alt under 800Nm burde være 2 takt
Brugeravatar
C.Sørensen
Senior Medlem
Indlæg: 379
Tilmeldt: 21 okt 2003, 19:15
Geografisk sted: Randers
Kontakt:

#13 Indlæg af C.Sørensen »

du kan sagtens bruge topstykket fra en slave diesel
det har jeg gjordt i snart 9 år bygget det på den ene og anden med og unde turbo
dog skal man være klar over om det er med hydrulisk eller mekaniske løfter
4X4 POWER
THIS ONE IS THE BEST
FUCK THE REST
NISSAN PATROL 3.3 TD
TDtweeks
Medlem
Indlæg: 112
Tilmeldt: 06 mar 2005, 14:38
Geografisk sted: Nordjylland

#14 Indlæg af TDtweeks »

Hmm tror osse jeg har et par topstykker jeg lige skal have fortalt at de gerne må flække nu :D

Der er slet ingen problemer med brug at n/a toppen på en td
MVH
Heine
Darth Sidious
Senior Medlem
Indlæg: 483
Tilmeldt: 18 sep 2007, 00:07
Geografisk sted: det mørke jylland

#15 Indlæg af Darth Sidious »

hey du kan købe et brugt topstykke af mig for 2500 der er trykprøvet
og planslibet..
det er med hydrulisk løfter :gnaek:
jo mere man ved, jo mere finder man ud af man ikke ved!!!
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#16 Indlæg af Wildert »

TDtweeks skrev:Hmm tror osse jeg har et par topstykker jeg lige skal have fortalt at de gerne må flække nu :D

Der er slet ingen problemer med brug at n/a toppen på en td


Well, det er altså en anden legering hvis man skal tro værkstedsmanualerne, og de topstykker er i forvejen kendt for at være svagelige. Når man så ovenikøbet kan få et nyt formedelst meget små penge, så gider jeg personligt i hvert fald ikke at være sådan en fedtemad :D
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
TDtweeks
Medlem
Indlæg: 112
Tilmeldt: 06 mar 2005, 14:38
Geografisk sted: Nordjylland

#17 Indlæg af TDtweeks »

Hej Brian

Ja jeg ved godt at der er 2 forskellige legeringer, og ja toppene er jo ret berygtede for at flække mellem ventilerne og forkammerne. så de sidder løs/falder ud.. been there :oops: men underligt dog aldrig på mine egne ! men stod jeg en dag med et "stået af" på min egen, ville jeg da absolut os købe et nyt til den smule penge.
MVH
Heine
Brugeravatar
hYe
Mester Medlem
Indlæg: 732
Tilmeldt: 19 dec 2003, 13:34
Geografisk sted: Malmö

#18 Indlæg af hYe »

Der blev fundet et brugt komplet til 1K... En på BG havde det til salg dagen før jeg kiggede.. Men der skulle vel ikke være en der kender tilspændings momentet??
Smøring er ALT!

"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."

- Mikhail Timofeevich Kalashnikov
TDtweeks
Medlem
Indlæg: 112
Tilmeldt: 06 mar 2005, 14:38
Geografisk sted: Nordjylland

#19 Indlæg af TDtweeks »

Hej HYE

1. 40 Nm 2. 60Nm 3. 180 grader 4. varmkørsel 90 grader 5. 1000km 90 grader
MVH
Heine
Besvar