vognbjerg skrev:returen behøver jo ikke gå i tanken hvis ikk der er lavet til det...
bare et t stykke på og ind bagi pumpen med det igen.. så kan det da ta en tur med rundt igen..
logisk i mine øjne
Det lyder som en super opskrift på luftbobler i benzinen! i heldigste fald varm benzin hvilket heller ikke er ønskværdigt - så lad være med det, brug evt. en Facet "dik-dik" pumpe den er lavet for det samme, gå efter RedTop pumpen, det er den største af dem, det er muligt at den kan føde nok til dit behov.
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
vognbjerg skrev:returen behøver jo ikke gå i tanken hvis ikk der er lavet til det...
bare et t stykke på og ind bagi pumpen med det igen.. så kan det da ta en tur med rundt igen..
logisk i mine øjne
Det lyder som en super opskrift på luftbobler i benzinen! i heldigste fald varm benzin hvilket heller ikke er ønskværdigt - så lad være med det, brug evt. en Facet "dik-dik" pumpe den er lavet for det samme, gå efter RedTop pumpen, det er den største af dem, det er muligt at den kan føde nok til dit behov.
mon ikk filteret snupper det lisoom det plejer..
har da ihvertfald al-...
hey...
har skudda forresten aldrig haft motorhaveri.. tror nu næppe problemet er heeeelt så stort som du sætter det op.. om luften og benzinen kommer fra tanken eller fra øøøøh ligefør tanken.. kan jo være lige meget ikk det bliver jo blandet sammen og gjort ved alligevel..
vognbjerg skrev:returen behøver jo ikke gå i tanken hvis ikk der er lavet til det...
bare et t stykke på og ind bagi pumpen med det igen.. så kan det da ta en tur med rundt igen..
logisk i mine øjne
Det lyder som en super opskrift på luftbobler i benzinen! i heldigste fald varm benzin hvilket heller ikke er ønskværdigt - så lad være med det, brug evt. en Facet "dik-dik" pumpe den er lavet for det samme, gå efter RedTop pumpen, det er den største af dem, det er muligt at den kan føde nok til dit behov.
mon ikk filteret snupper det lisoom det plejer..
har da ihvertfald al-...
hey...
har skudda forresten aldrig haft motorhaveri.. tror nu næppe problemet er heeeelt så stort som du sætter det op.. om luften og benzinen kommer fra tanken eller fra øøøøh ligefør tanken.. kan jo være lige meget ikk det bliver jo blandet sammen og gjort ved alligevel..
Hvis det er så simplet og logisk som du beskriver der, så find mig et bilmærke der gør det på den måde, frem for at føre returen tilbage i tanken...
Et projekt bliver aldrig bedre end de Storm P løsninger man bygger det op over, hvis man ønskede et retur system ville det jo ikke være det store problem at bore et hul i toppen af tanken og montere et returrør, man kunne evt. afmontere "toppladen" der holder tankmåleren og gøre det i denne - med et kobberrør og tin- eller sølvlodning...
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
wery funny, pingvin mand - og BMW E12 kører 10 tider!
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”
vognbjerg skrev:returen behøver jo ikke gå i tanken hvis ikk der er lavet til det...
bare et t stykke på og ind bagi pumpen med det igen.. så kan det da ta en tur med rundt igen..
logisk i mine øjne
Det lyder som en super opskrift på luftbobler i benzinen! i heldigste fald varm benzin hvilket heller ikke er ønskværdigt - så lad være med det, brug evt. en Facet "dik-dik" pumpe den er lavet for det samme, gå efter RedTop pumpen, det er den største af dem, det er muligt at den kan føde nok til dit behov.
mon ikk filteret snupper det lisoom det plejer..
har da ihvertfald al-...
hey...
har skudda forresten aldrig haft motorhaveri.. tror nu næppe problemet er heeeelt så stort som du sætter det op.. om luften og benzinen kommer fra tanken eller fra øøøøh ligefør tanken.. kan jo være lige meget ikk det bliver jo blandet sammen og gjort ved alligevel..
Hvis det er så simplet og logisk som du beskriver der, så find mig et bilmærke der gør det på den måde, frem for at føre returen tilbage i tanken... Et projekt bliver aldrig bedre end de Storm P løsninger man bygger det op over, hvis man ønskede et retur system ville det jo ikke være det store problem at bore et hul i toppen af tanken og montere et returrør, man kunne evt. afmontere "toppladen" der holder tankmåleren og gøre det i denne - med et kobberrør og tin- eller sølvlodning...
lige til en tilføjelse køre min corolla faktisk med den slags pumpe! der kommer en rtur ud af kabonaden og ind i pumpen igen og ingen retur i tanken! men kan det lade sig gøre bare at sætte et t stykke på og så står pumpen heller ikk og køre sig selv ihjel???
Jeg talte ikke om mekanisk pumpe skod system fra 1870 - og hvis det virker så godt så er der jo ingen grund til at ændre på noget... og en lille bemærkning til det med at du aldrig har haft et motorhaveri - har du tænkt på at det måske er fordi at du ikke har presset citronen nok...
KlejnSmeden skrev:lige til en tilføjelse køre min corolla faktisk med den slags pumpe! der kommer en rtur ud af kabonaden og ind i pumpen igen og ingen retur i tanken! men kan det lade sig gøre bare at sætte et t stykke på og så står pumpen heller ikk og køre sig selv ihjel???
Din bil har 47 heste eller sådan noget, om du så kørte på sur mælk ville det ikke betyde noget, men her taler vi altså om at du skal have et stabilt fødesystem til en trykladet motor, jeg kom med et bud, brug det hvis du vil...
corvus terrae terror...
_______________________________________________________________________________
“the bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten”