Side 2 af 2
a
: 15 aug 2007, 16:33
af tonnilerche
det er kun for at undgå at de bliver skæve efter 2 opvarmninger
det er ikke til at undgå, selv med originale skiver.. typisk japser..
løsningen er selvfølgelig nogle ventilerede, med andre kalipre, men det siger pengepungen bare nej til.. derudover skal bilen sælges

Re: a
: 15 aug 2007, 20:03
af klyfax
tonnilerche skrev:det er ikke til at undgå, selv med originale skiver.. typisk japser..
´
KNÆ SKALLE!!!

Satme ik svine et totalt ynglings land til...
Jeg har ik oplevet at mine skiver bliver skæve ved 1 eller 2 hårde opbremsning i træk, men derud over har jeg ingen erfaring...
a
: 16 aug 2007, 19:10
af tonnilerche
så er der friske skiver på. valgte at bruge de 3 dage gamle klodser ( mintex til 450kr ).
men hvordan pokker har jeg formålet at bremse klodserne hule på stempel-siden? altså den klods der sidder mod stemplet er bremset hul.
er det fordi jeg har været for hård mod bremsen med for tynde skiver? og dermed har stemplet presset klodsen længere ud end hvad den kan komme i siderne?
det kan mærkes lige nu.. den bremser ret ringe.. men regner med det bare skal slides væk.