Side 2 af 2

: 30 dec 2007, 20:08
af Yugo Turbo
jeg ved ikke hvor flemming fartstrup får sine data fra, men hvis han siger sådan må der jo være et eller andet om det tror jeg

: 30 dec 2007, 21:32
af lennartm
Okay. Kunne få det til at passe hvis det var 1050ml på 4 dyser tilsammen, hvis det var fra Fiaten :D
Men de ml det typenr. angiver, er næsten det højeste Bosch har i deres program.

Men jeg tror nu nok jeg vis satse på nogle dyser, som jeg er mere overbeviste om, er på rigtige antal ml.

Men mange tak for hjælpen. :)

Mvh. Lennart Christensen.

: 30 dec 2007, 21:56
af Kristian T
Det er noget med af det er en Bifuel motor de sidder i og så vidt jeg ved sidder der kun en...

/Kristian T

: 30 dec 2007, 23:55
af lennartm
Hej Kristian.
Det vil nok også bedre forklare den store størrelse de er på :D , men mener de er på 1580ml.

: 01 jan 2008, 18:06
af bliksen
de blev købt til en 600hestes 4cyl vw motor.. flemming (fartstrup) har dem selv i deres blå golf 1 16v turbo med 556hk. men de er købt for at være 1050ml.

: 01 jan 2008, 18:25
af HenrikGM
1600ml(1580), 4,5ohm.

Tror Fartstrup er gal på den denne gang. Det bosch nummer ser ikke ud til at være 1050ml, men derimod 50% mere. Mere er jo bedre ;-)