Side 2 af 2
: 30 dec 2007, 20:08
af Yugo Turbo
jeg ved ikke hvor flemming fartstrup får sine data fra, men hvis han siger sådan må der jo være et eller andet om det tror jeg
: 30 dec 2007, 21:32
af lennartm
Okay. Kunne få det til at passe hvis det var 1050ml på 4 dyser tilsammen, hvis det var fra Fiaten
Men de ml det typenr. angiver, er næsten det højeste Bosch har i deres program.
Men jeg tror nu nok jeg vis satse på nogle dyser, som jeg er mere overbeviste om, er på rigtige antal ml.
Men mange tak for hjælpen.
Mvh. Lennart Christensen.
: 30 dec 2007, 21:56
af Kristian T
Det er noget med af det er en Bifuel motor de sidder i og så vidt jeg ved sidder der kun en...
/Kristian T
: 30 dec 2007, 23:55
af lennartm
Hej Kristian.
Det vil nok også bedre forklare den store størrelse de er på

, men mener de er på 1580ml.
: 01 jan 2008, 18:06
af bliksen
de blev købt til en 600hestes 4cyl vw motor.. flemming (fartstrup) har dem selv i deres blå golf 1 16v turbo med 556hk. men de er købt for at være 1050ml.
: 01 jan 2008, 18:25
af HenrikGM
1600ml(1580), 4,5ohm.
Tror Fartstrup er gal på den denne gang. Det bosch nummer ser ikke ud til at være 1050ml, men derimod 50% mere. Mere er jo bedre
