Smedet stempler
Redaktør: Moderatorer
-
Tobisen
- Junior Medlem
Den er her, hvis i lige vil lure på projecktet...
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1613
Selve opbygningen er her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/al ... lbumID=484
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/ga ... sp?ID=1613
Selve opbygningen er her:
http://www.motorcykelgalleri.dk/html/al ... lbumID=484
Senest rettet af Tobisen 08 maj 2007, 23:10, rettet i alt 1 gang.
King of wheelies:)
-
Tobisen
- Junior Medlem
Mine stempler ser præcis ud som på side 36!
De kan ikke holde til trykket! Jeg kørte med 0,8bars ladetryk og et compressions forhold på ca 10:1
Sidste år skete det samme med bare et stempel, ved et ladetryk på 1,1bar og et comp forhold på 8,6:1
Planen ved at have hævet comp igen er at få et bedre bundtræk før turbotrykket, og så bare køre med et lavere tryk...
Jeg har fået lavet forbrændingskammer lækkert, og poleret stempeltoppene for at undgå tændingsbanken. Det er så bare ikke godt nok;(
Den har HK nok ved lavt tryk!
Sidste år ved 1,1bars tryk gik den på baghjul i 6gear, hvis man lage gassen lidt hårdt på!
Den lavede 216hk på hjulet med et dødt stempel og 0,9bar sidste sensommer...
De kan ikke holde til trykket! Jeg kørte med 0,8bars ladetryk og et compressions forhold på ca 10:1
Sidste år skete det samme med bare et stempel, ved et ladetryk på 1,1bar og et comp forhold på 8,6:1
Planen ved at have hævet comp igen er at få et bedre bundtræk før turbotrykket, og så bare køre med et lavere tryk...
Jeg har fået lavet forbrændingskammer lækkert, og poleret stempeltoppene for at undgå tændingsbanken. Det er så bare ikke godt nok;(
Den har HK nok ved lavt tryk!
Sidste år ved 1,1bars tryk gik den på baghjul i 6gear, hvis man lage gassen lidt hårdt på!
Den lavede 216hk på hjulet med et dødt stempel og 0,9bar sidste sensommer...
- Saab-Daniel
- Mester Medlem
- Geografisk sted: Orlando, Flo-Rida
- Kontakt:
-
Havneren
- Mester Medlem
Enig med Søren. Der har nok været en form for tændingsbanken (Egentlgit også det ejg efterlyste oppe over). Det syntes jeg også den der side 36 giver udtryk for... I øvrigt slet ikke dum PDF du har fundet der Mads!
I øvrigt...
Nu kiggede jeg lige i de der MC links. Ellers rigtig fint projekt!!! Noget jeg dog studser lidt over er det her:
"Ved 0,7bar ladetryk har den 160hk på hjulet og ved 0,9bar har den 225hk på hjulet."
Det hænger da på ingen måde sammen - ? Har du skrevet forkert?
I øvrigt...
Nu kiggede jeg lige i de der MC links. Ellers rigtig fint projekt!!! Noget jeg dog studser lidt over er det her:
"Ved 0,7bar ladetryk har den 160hk på hjulet og ved 0,9bar har den 225hk på hjulet."
Det hænger da på ingen måde sammen - ? Har du skrevet forkert?
-
Tobisen
- Junior Medlem
-
Havneren
- Mester Medlem
-
Tobisen
- Junior Medlem
Nu kan jeg se hvad du mener!
Ja, det er en fejl!
Jeg har rodet lidt rundt med det ladetryk, og det har nok skabt en del forviring i mit lille hoved
Målingen ved lavt tryk passer nok ikke helt...
Den har heller ikke været så væsentlig, hovedsagen var at se hvad den kunne max, og så hvordan AFR værdien var der, lavtryks målingerne var mere en bi ting!
Ja, det er en fejl!
Jeg har rodet lidt rundt med det ladetryk, og det har nok skabt en del forviring i mit lille hoved
Den har heller ikke været så væsentlig, hovedsagen var at se hvad den kunne max, og så hvordan AFR værdien var der, lavtryks målingerne var mere en bi ting!
-
Havneren
- Mester Medlem
Tobisen skrev:Nu kan jeg se hvad du mener!
Ja, det er en fejl!
Jeg har rodet lidt rundt med det ladetryk, og det har nok skabt en del forviring i mit lille hoved![]()
Jo jo... Undrede mig bare.