ARP topbolte (hjælp ang lbs)

Generel teknik

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
makzimuz
Junior Medlem
Geografisk sted: Østjylland

#11 Indlæg af makzimuz »

okiay det var fint han vidste det eller er der jo nok et andet klogt hovede her inde der gør...
You hav too lose kontrol, too find the edge...
Jack
Mester Medlem
Geografisk sted: Midtfyn
Kontakt:

hej hej

#12 Indlæg af Jack »

Ja syntes bare det virker underligt der står både noget med 80 og 120 lbft og så ender det med den skal spændes 12kg!?!? Giver ikke meget mening for mig...
/Jack
Nissan 200sx S14a
Martin!
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

Re: hej hej

#13 Indlæg af Martin! »

Jack-Ae86 skrev:Ja syntes bare det virker underligt der står både noget med 80 og 120 lbft og så ender det med den skal spændes 12kg!?!? Giver ikke meget mening for mig...

Nej lyder skørt, men hvad jeg fik afvide :? må ha :reading: det stykke papir lidt flere gange..
Mark
Senior Medlem
Geografisk sted: Danmark

#14 Indlæg af Mark »

Du skal spænde til 80ft/lbs hvis du bruger det arp fedt eller hvad der nu er i den pose der følger med, og kun 120ft/lbs hvis du ikke bruger det men alm olie til at smøre gevindene med.
Martin!
Mester Medlem
Geografisk sted: Fyn

#15 Indlæg af Martin! »

Mark skrev:Du skal spænde til 80ft/lbs hvis du bruger det arp fedt eller hvad der nu er i den pose der følger med, og kun 120ft/lbs hvis du ikke bruger det men alm olie til at smøre gevindene med.

Ok synes også det var det jeg fik ud af det stykke papir, det vil sige den skal spændes mere vis man bruge alm olie ikke???
Mark
Senior Medlem
Geografisk sted: Danmark

#16 Indlæg af Mark »

Martin! skrev:
Mark skrev:Du skal spænde til 80ft/lbs hvis du bruger det arp fedt eller hvad der nu er i den pose der følger med, og kun 120ft/lbs hvis du ikke bruger det men alm olie til at smøre gevindene med.

Ok synes også det var det jeg fik ud af det stykke papir, det vil sige den skal spændes mere vis man bruge alm olie ikke???

Præcis, jeg brugte ARP lube på mine spendte i 3 step.
Besvar