Side 2 af 2
: 06 jan 2007, 20:29
af Morten B
jeg syntes du skal prøve at slå karburatoren på siden imens en kammerat holder bilen igang (slå håndtaget ind på siden af karb)
det prøvede jeg som sagt en gang min svømmer satte sig fast fordi jeg var kørt tør for benzin.
: 06 jan 2007, 20:36
af needspeed
det prøver jeg i morgen

: 07 jan 2007, 12:43
af Bay
Prøv at finde en anden karburator og smid på den... Eller adskild din nuværende karburator og rens den grundigt....
: 07 jan 2007, 15:11
af grydesvamp
kender ikke en brik til det "nye" system men ellers pelser du barew kaburator og manifold fra en ældre model.. det virker sku næsten altid.. og det er pænt simpelt.. men det kræver så bare lidt snilde at få den nok ned i co tila t den kan gå i gennem på de nyere modeller..
: 07 jan 2007, 17:18
af needspeed
Problemet er løst, såen tildels.
Der sidder to ventiler af en slags i karburatoren, og stikket på det ene var ikke godt. Så det fiksede jeg lige og nu kører den som før = nogenlunde
Grydesvamp ---> Tanken har også strejfet mig. Det bliver også såen, hvis det begynder at drille igen.
: 07 jan 2007, 17:45
af Morten B
Super lækkert..

: 07 jan 2007, 21:47
af grydesvamp
hvad angår det ratslør du har skrevet på b"ørne" galleri kan det klares på 5 min med mindre dine styrekugler er færdige.. hvis du piller ånderøret af motoren når den går er der så meget tryk på eller næsten ingen ting ? hvis din motor er i fin stand så få da pillet toppen af og få den planet. knasten til westspeed og på en 1 eller 2 dobbelte kaburatore.. så kan jeg garantere for at din lada bliver ganske vågen

: 08 jan 2007, 16:57
af needspeed
Ang. styrtøj så er alle styrekugler nye.
Hvordan fjerner jeg sløret? Justere det op i styrehuset?
En anden ting så må den Lada ikke koste mig en krone. Har et andet projekt kørende som suger ALLE pengene.
: 08 jan 2007, 18:41
af grydesvamp
ja nede på styre huset sidder der en møtrik med en skrue i midten.
sørg for at hjulene peger ligeud! !! og pil møtrikken helt af under den sider en skive du også skal ha op for at kunne justere skruen og dermed sløret.. men gi den nu ikke for meget så bliver styretøjet træls og hårdt at vride rundt.. jeg har ca 5mm slør i min dyt..
: 08 jan 2007, 20:27
af needspeed
Det var ik meget. Jeg har ca. 4 cm
Noget af en udfordring at køre med
Nå jeg må heller lige ha kigget på det.
Skulle jo ha gjort det da jeg sporede den i fredags
