Side 2 af 2

: 13 jan 2007, 19:39
af dikal
du burde kunne måle det med en diodeprøve lampe men hvis du vil have fartpilot hvorfor køber du ikke bare et orginal det er billiger end et u-orginalt det er kun et ret du skal have og så en programering jeg mener det koster 1500kr for rettet

....

: 13 jan 2007, 21:38
af Jack
Kan lige tjekke op på det med speed signal på mandag på arb hvis det er...

: 13 jan 2007, 23:37
af Morten B
hejhejdikal skrev:du burde kunne måle det med en diodeprøve lampe men hvis du vil have fartpilot hvorfor køber du ikke bare et orginal det er billiger end et u-orginalt det er kun et ret du skal have og så en programering jeg mener det koster 1500kr for rettet


Fordi jeg allerede har fartpiloten fra min forrige bil, og denne har 3 preset speeds.

Jack-Ae86 skrev:Kan lige tjekke op på det med speed signal på mandag på arb hvis det er...


Skal lige kigge lidt på det imorgen igen, tror måske jeg har en ide om hvad der driller mig.

jeg skriver herinde imorgen igen om jeg fik det løst.

: 14 jan 2007, 16:08
af Morten B
Så virker pisset :D

der var ingen signal på pin 3 i stikket på GEM modulet, kun et underligt hurtigt konstant pulsende signal så snart der var tænding på (CANbus signal ?)

nå, men vi besluttede at tage signalet direkte fra hallgiveren på højre baghjul, det virker perfekt. hvis andre skulle få brug for det, så er det nemt at finde under tæppet 30 cm fra hjulkassen lige ud for hjulet et snoet ledningspar (det eneste der er snoet) brun ledning er signal ud af hallgiver.

MANGE tak til jer der har hjulpet med oplysninger.