: 24 dec 2006, 17:24
ang. de her dyser på UNOen.... er der nogen der har målt hvor mange ML de giver? er der nogen der har målt benzintryk ved ladetryk?
som regel vil sådan en motor med to ventiler og ind og ud på samme side kræve meget benzin.... som regel!
5 ventilet AUDI/WV er den turbomotor der mig bekendt klarer sig med mindst benzin. både ved del og fuldlast.
for store dyser.... 2JZ.... 6 gange 550ml til 330HK! problemer med tomgang? NEJ. en verden til forskel til WVen..... men begge motorer kører fint. lidt at tænke over. måske problemet i virkeligheden ikke er størrelsen på dyserne. men derimod styringen eller mangel på samme....
man kan nu få både 3 og 4 TUSINDE ML dyser!!! der er så kun aktuelt ved metanol og MASSER af ydelse. god jul og sikkert nytår til alle. MVH søren PS. ønsker mig en gearkasse i år...
som regel vil sådan en motor med to ventiler og ind og ud på samme side kræve meget benzin.... som regel!
5 ventilet AUDI/WV er den turbomotor der mig bekendt klarer sig med mindst benzin. både ved del og fuldlast.
for store dyser.... 2JZ.... 6 gange 550ml til 330HK! problemer med tomgang? NEJ. en verden til forskel til WVen..... men begge motorer kører fint. lidt at tænke over. måske problemet i virkeligheden ikke er størrelsen på dyserne. men derimod styringen eller mangel på samme....
man kan nu få både 3 og 4 TUSINDE ML dyser!!! der er så kun aktuelt ved metanol og MASSER af ydelse. god jul og sikkert nytår til alle. MVH søren PS. ønsker mig en gearkasse i år...