Saab-Daniel skrev:Bakke, der har du nok dit problem, uden ekstra benzin og styring af tænding vil du garanteret få problemer med tændingsbanken! Det er bestemt på tide at se efter en anden motorstyring, eller som minimum et tilskudssystem. Vi har skrevet lidt om det på email (saab-entusiasten I/S) også, ik? Mvh, Daniel.
Kunne man ikke bare nøjes med nogen større dysser??
Bakke skrev:[Kunne man ikke bare nøjes med nogen større dysser??
!!
Vil det give dig en anden tændingsavancering at sætte større dyser i?
Bliver der ikke noget med at motoren får lidt vel rigeligt bensin alle andre steder end fuldgas hvis du vælger dysestørrelse efter fuldgas?.
Mange ting at tænke over her....
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Saab-Daniel skrev:Bakke, der har du nok dit problem, uden ekstra benzin og styring af tænding vil du garanteret få problemer med tændingsbanken! Det er bestemt på tide at se efter en anden motorstyring, eller som minimum et tilskudssystem. Vi har skrevet lidt om det på email (saab-entusiasten I/S) også, ik? Mvh, Daniel.
Kunne man ikke bare nøjes med nogen større dysser??
Ja det er rigtigt nok!!
kik på www.fastford.no og www.cosworth.no der er masser af erfaring med IST motore magen til din. det behøver jo ikke at være dyrt for at virke.
THE FUTURE OF MOTORSPOTRS IS NO LONGER MOVING FORWARDS IT`S GOING...SIDEWAYS