Side 2 af 2
: 07 dec 2006, 22:11
af duckstar
henrik.kbp skrev:f.eks det billede af et monteret system i denne tråd, er det et mf2 system fra powerpage eller ?
Nej, jeg bruger en MAP sensor styret Perfectpower SMT6 der kan modificere original indsprøjtning og tænding samt styre 6 ekstra tilskudsdyser.
: 08 dec 2006, 12:32
af henrik.kbp
er det en dyr løsning ??? eller kan jeg nøjes med et MF2 system ??
: 08 dec 2006, 13:11
af duckstar
Næh, jeg tror boksen koster et par tusinde, men kan ikke købes i DK mere.
: 08 dec 2006, 16:46
af henrik.kbp
fandt lige den her inde på bilgalleriet... læg mærke til dysse montagen i trykrøret det er en MF2 der styrer de to dysser, man kan jo så diskutere om ikke han burde have vinklet dem ind mod indsuget.... men det virker...
er ddet en løsning der er holdbar ??
for den ville gøre det en del lettere med min montage

: 08 dec 2006, 16:48
af henrik.kbp
så kunne man jo vælge at poste billedet også

: 09 dec 2006, 11:05
af duckstar
Jeg kørte også først med 2 dyser før spjæld.
Det virkede i cirka 300 kilometer før det gik ned af bakke med kompressionen. Nye stempler og en dyse til hver cylinder did the trick.
: 09 dec 2006, 11:38
af henrik.kbp
nogen forslag til en mapfueller der kan styre 4 dysser ????? vil helst ikke vædre kværnen
: 09 dec 2006, 11:57
af Staalanden
Havde en org Aqaumist MF2 på et tidspunkt og den kunne godt ta 4 ekstra dysser. Muligvis fordi der var et piggyback turbomondul med. Ta evt. en snak med
www.VAE.dk. De har monteret en del af dem
: 09 dec 2006, 12:03
af david
prøv også at kigge ind på turbomotor.dk under produkter.
: 09 dec 2006, 14:16
af henrik.kbp
og så var den jo lige der hvor man ikke havde kigget..... den hos turbomotor kan styre 6 dysser... det er jo lige den jeg skal have

desuden er den inc mapsensor for #d mapping... i like
