MegaSquirt 5cyl Audi S2 COP Setup up-and-running :)

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#11 Indlæg af HenrikGM »

Havneren skrev:Ja :rock:


Ja hva??
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#12 Indlæg af Wildert »

Kan vi ikke høre lidt om de nødvendige modifikationer?

... og tillykke naturligvis :-).
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Havneren
Mester Medlem
Indlæg: 2671
Tilmeldt: 09 jul 2003, 10:00

#13 Indlæg af Havneren »

vag mekaniker skrev::rock:

kanon
Hvad er fremtidsplanerne?


Ja :rock:
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#14 Indlæg af K-FINN »

Kører den ikke orginalt med strømfordeler, eller er det de ældre modeller ?
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#15 Indlæg af efterz »

Finn Tolstrup Pedersen skrev:Kører den ikke orginalt med strømfordeler, eller er det de ældre modeller ?
MVh Finn


Ja, de er de ældre modeller med motorkoden 3B. ABY og RS2'en ADU kører COP.
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#16 Indlæg af K-FINN »

Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok.
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Martin!
Mester Medlem
Indlæg: 590
Tilmeldt: 17 mar 2005, 20:59
Geografisk sted: Fyn

Re: MegaSquirt 5cyl Audi S2 COP Setup up-and-running :)

#17 Indlæg af Martin! »

HenrikGM skrev:
efterz skrev:Alt kører på originale følere (135tooth på crank samt 1-window på knast) og ledningsnettet i motorrummet er ikke rørt.

:


Inden nogen farer til at efterligne det koncept, så husk at MS ikke vil med til det tandantal uden ret omfattende "justering" af hardwaren. (Det er ikke "bare" at taste tandantal ind og køre, der skal lige lidt mere til)

Er der nogen der har kendskab til andre der kører 5cyl MS incl COP tænding? Jeg ved der er nogle stykker der kører 5cyl fuel-only.


Vil det sige af ms kan køre på alle sersor/føler vis det bliver lavet om til det..??
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

#18 Indlæg af HenrikGM »

Finn Tolstrup Pedersen skrev:Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok.
MVh Finn


Nej, den kører dual trigger. Trigger return kommer ikke til at kunne give signal til 5cyl og COP tænding.
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
HenrikGM
Moderator
Indlæg: 7414
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Kontakt:

Re: MegaSquirt 5cyl Audi S2 COP Setup up-and-running :)

#19 Indlæg af HenrikGM »

Martin! skrev:[
Vil det sige af ms kan køre på alle sersor/føler vis det bliver lavet om til det..??


Ja, det vil det. :wink:
Henrik
http://boost-it.dk
Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
K-FINN
Mester Medlem
Indlæg: 3480
Tilmeldt: 08 jul 2003, 14:19

#20 Indlæg af K-FINN »

HenrikGM skrev:
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok.
MVh Finn


Nej, den kører dual trigger. Trigger return kommer ikke til at kunne give signal til 5cyl og COP tænding.


:tooth: ja skrive fejl herfra.
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele :-)
Besvar