Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
efterz skrev:Alt kører på originale følere (135tooth på crank samt 1-window på knast) og ledningsnettet i motorrummet er ikke rørt.
:
Inden nogen farer til at efterligne det koncept, så husk at MS ikke vil med til det tandantal uden ret omfattende "justering" af hardwaren. (Det er ikke "bare" at taste tandantal ind og køre, der skal lige lidt mere til)
Er der nogen der har kendskab til andre der kører 5cyl MS incl COP tænding? Jeg ved der er nogle stykker der kører 5cyl fuel-only.
Vil det sige af ms kan køre på alle sersor/føler vis det bliver lavet om til det..??
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Ok dvs. i kører "trigger return", cool nok. MVh Finn
Nej, den kører dual trigger. Trigger return kommer ikke til at kunne give signal til 5cyl og COP tænding.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Martin! skrev:[ Vil det sige af ms kan køre på alle sersor/føler vis det bliver lavet om til det..??
Ja, det vil det.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!