Side 2 af 2
: 27 okt 2006, 21:04
af Kws
hov. min fejl. det er selvfølgelig links gevind..
: 28 okt 2006, 10:36
af Andy
Kws skrev: da de mange gange har fået logtite skrue sikring fra fabrikken.
Ja og det er en rigtig god ide og give den Loctite igen, hvis turboen skulle gå hen og bremse hårdt op "stalle" vil møtrikken somme tider skrue sig selv af fordi turboen bakker....dog mest problemer ved højt ladetryk + 3bar
Mvh
Andy
: 28 okt 2006, 12:02
af HenrikGM
Hvis man så enten overdriver brugen af locktite, eller vælger en forkert type, så trækker det ned mellem kompressorhjul og aksel, og så er den reelt engangsmonteret......
: 29 okt 2006, 09:39
af klyfax
HenrikGM skrev:Hvis man så enten overdriver brugen af locktite, eller vælger en forkert type, så trækker det ned mellem kompressorhjul og aksel, og så er den reelt engangsmonteret......
Så'en er det jo med alt der for loctite. Man skal passe på med dosering.
: 29 okt 2006, 09:44
af duckstar
Jeg ved ikke hvordan den er samlet. Jeg har købt den som ny fra H. Daubjerg..