lqs skrev:hvis den laver effekten og har bare lidt bid.... holder den gearkasse ikke! fin bil med rigtig fin motor. mvh søren
Nu ved jeg ikke hvad den vil ende med at lave, men givetvist en del, stumperne taget i betragtning.
Hvad vil sandsynligvist være den magiske grænse for gearkassen?
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Den getrag, er det ikke den som egon og ham i den røde escort har brugt.
Egon's var træls efter 2 løb, og den røde sad fast i 1 gear efter 3 løb.
Tror ikke den holder.
MVh Finn
Ja ja, find du nu bare en audi der kan tage 9500rpm på standard dele
hmm for ikke at flække cylindervæggene ?? og hvordan dælen får man det til at hænge ordentligt fast på metal og hvordan får man det ind på plads , jeg mener der kan da ikke være meget plads til de store murerskeer og sårn
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Den getrag, er det ikke den som egon og ham i den røde escort har brugt. Egon's var træls efter 2 løb, og den røde sad fast i 1 gear efter 3 løb. Tror ikke den holder. MVh Finn
Jespers (Ham i den røde escort) ødelagde jo to kasser på to weekeder.
luske skrev:hmm for ikke at flække cylindervæggene ?? og hvordan dælen får man det til at hænge ordentligt fast på metal og hvordan får man det ind på plads , jeg mener der kan da ikke være meget plads til de store murerskeer og sårn
MVH Luske
Ja... Hvis man fylder blokken op med cement står det jo som en fast masse på den anden side af cylindervæggene.
Tjaaa... Jeg ved ikke om det er nødvendig at få det til at hænge så pokkers godt fast på metal, hvis de fylder blokken helt om med det. Tit er blokken jo i øvrigt rellativ ru der inden i.
Jeg vil tro de propper blokken af og så hælder det ind oppe ved topstykket, men jeg ANER det i virkeligheden ikke. Jeg har bare læst om det og gætter mig så frem til resten.
Volvoerne fylder man ca. halvvejs. Hermed er der stadigt køling nok.
Det gøres af flere grunde, men groft sagt for at stive cylindervæggene af, så de bedre tåler mosten.
Langt teknisk forklaring kan skrives, men det virker.
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Det kan godt være det er fluknepperi, men hvor meget har det at sige at han har ændret insugning til boksen, rundt om spjælhusene. For mig virker det som om at, hvor før flovet kom ind mod spjældhusendes åbning, så kommer det nu nedefra/bagfra?!?