Hvilken MS kode kører i med ?

Alt om motorstyringer

Redaktør: Moderatorer

Hvilken MS version kører du med

Afstemning sluttede 28 aug 2006, 22:16

MS (Standard)
0
Ingen stemmer
MSnS (Standard)
2
6%
MSnEdis (Standard)
1
3%
MSnS Extra
19
61%
Dual Table
1
3%
Mega Spark
0
Ingen stemmer
MS-II
0
Ingen stemmer
Aner det ikke
0
Ingen stemmer
Bruger ikke MS
8
26%
 
Afgivne stemmer: 31

besked
Forfatter
xillur
Senior Medlem
Indlæg: 284
Tilmeldt: 03 dec 2004, 22:05
Geografisk sted: Nordsjælland
Kontakt:

#11 Indlæg af xillur »

Havneren skrev:
Morten VJ skrev:
xillur skrev:
efterz skrev:029q2_hr_0.08e


hvordan kører den? jeg får nogle halvstore dyser i på et tidspunkt og kunne godt bruge lidt mere opløsning derfra tror jeg..


Den kører forbavsende godt.
Min tomgang blev mere stabil, og dellast mere jævn.

Mine dyser er på 440ml/min og dc er ca 2ms i tomgang.

Selvom det er en code der nærmest kan betegnes som en alfacode.
Så har jeg besluttet mig at fortsætte med at bruge den.
Men det kræver at man holder øje med alle unormale ting.

fordelen er at hvis man i forvejen kører med 029q2 coden, så ka man skifte uden at ændre nogen indstillinger, lige med undtagelse af småjusteringer af ve tabellen.

MVH

Morten


Humm Morten... Din DC i tomgang er nok ikke 2"ms"?????

Kan man bruge den gamle MSQ fil så uden videre? Det var lige før man skulle prøve.

Vh Chr


han mener nok pw :lusket:
E61 525I 2004 Hverdagsbil
E10 2002 1973 Tracktoy
Wildert
Mester Medlem
Indlæg: 1673
Tilmeldt: 01 jan 1970, 01:00
Geografisk sted: Nær Roskilde
Kontakt:

#12 Indlæg af Wildert »

xillur skrev:kan se at extra-coden som forventet er mest brugt, måske man skulle se hvad folket så bruger af version..

jeg har i lang tid brugt 024s9 men forsøger mig nu med 029q2


Næsten samme her - jeg er dog helt fremme på beatet med 029s :-). Forskellen til q2 skulle dog være minimal - men jeg har ikke undersøgt det. Virker dog fint so far...
Mvh.
Brian Klausen

Billede
Golf GTi 16V til rally
Morten VJ
Mester Medlem
Indlæg: 3805
Tilmeldt: 13 dec 2003, 20:46
Geografisk sted: nordsjælland
Kontakt:

#13 Indlæg af Morten VJ »

Havneren skrev:
Morten VJ skrev:
xillur skrev:
efterz skrev:029q2_hr_0.08e


hvordan kører den? jeg får nogle halvstore dyser i på et tidspunkt og kunne godt bruge lidt mere opløsning derfra tror jeg..


Den kører forbavsende godt.
Min tomgang blev mere stabil, og dellast mere jævn.

Mine dyser er på 440ml/min og dc er ca 2ms i tomgang.

Selvom det er en code der nærmest kan betegnes som en alfacode.
Så har jeg besluttet mig at fortsætte med at bruge den.
Men det kræver at man holder øje med alle unormale ting.

fordelen er at hvis man i forvejen kører med 029q2 coden, så ka man skifte uden at ændre nogen indstillinger, lige med undtagelse af småjusteringer af ve tabellen.

MVH

Morten


Humm Morten... Din DC i tomgang er nok ikke 2"ms"?????

Kan man bruge den gamle MSQ fil så uden videre? Det var lige før man skulle prøve.

Vh Chr


Ja self mener jeg PW. disse forbanede forkortelser.

Ja hvis du kører med 029q2 coden, så er det bare at skifte firmvare, og bruge den gamle msq uden ændringer.

MVH

Morten
Gammel VOLVO med turbo Megasquirt and spark ekstra. flytter de små 2 ton bil rigtigt fornuftigt
Nu med Ny motor.
http://www.powerforum.dk/viewtopic.php?t=11806
http://www.volvo200klub.dk/index.html
efterz
Mester Medlem
Indlæg: 601
Tilmeldt: 11 apr 2006, 11:15
Geografisk sted: Herning, Midtjylland
Kontakt:

#14 Indlæg af efterz »

Morten VJ skrev:Den kører forbavsende godt.
Min tomgang blev mere stabil, og dellast mere jævn.

Mine dyser er på 440ml/min og dc er ca 2ms i tomgang.


Enig, her også mere stabil tomgang og dellast, mine dyser er 630ml og ~1.6-1.7ms pw i tomgang
Med venlig hilsen
Jonas Laustrup
Husk, du kan kun vælge 2: Hurtig, Billig, Pålidelig
Brugeravatar
Lars E
Mester Medlem
Indlæg: 603
Tilmeldt: 24 aug 2003, 18:14
Geografisk sted: 7160 Aale city

#15 Indlæg af Lars E »

gik fra standart og lige til 029q2.
Det var godt nok ikke meningen at skulle have den sidste nye og med mest muligheder i, men ad flere omveje blev det den, og den køre da ok, selv om der er meget mere at justere på. (så må man jo sætte sig ned og læse på æmnet)
Brugeravatar
johan o r
Senior Medlem
Indlæg: 474
Tilmeldt: 02 nov 2005, 22:24
Geografisk sted: Vejle

#16 Indlæg af johan o r »

Så blev jeg færdig med 4X MS2 V3 til mig og vennerne.

Det er sku lækkert når Dioderne blinker og der er forbindelse til PC'eren :up:
De skal monteres på 2 Subaru legacy turbo, en supra MK3 3,0T og en corolla 20V
Underviser på AarhusTech (AutoTeknolog)
Arbejder for AquilaRacingCars
Mc Mekanikeren
Medlem
Indlæg: 105
Tilmeldt: 18 maj 2006, 23:03
Geografisk sted: Randers Egnen

Re:

#17 Indlæg af Mc Mekanikeren »

Her køres der med:
MSnS Extra + 025k, har prøvet 029s men syntes bedre om 025k
På min gamle Ford Rs Turbo fra 1987, og kan kun snakke godt om det.
En gang med MegaSquirt, altid med MegaSquirt ;-)

E30 under tryk, og tilmed lovlig og godkendt.

http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbi ... ipc=621087
Besvar