Side 2 af 2
: 05 jul 2006, 15:21
af Danielsito
Prøv at søge på en 3/2 ventil. Det er den tekniske betegnelse. (3 porte, 2 stillinger).
Når du skifter udgang, skal den anden så smide trykket ud igen? Eller holde det?
Hvis trykket skal ud igen, kan du bruge en 5/2 ventil i stedet.
Hvis det f.eks. er til at køre med to forskellige ladetryk, kan du med fordel bruge en 3/2.
: 05 jul 2006, 23:09
af Kristian T
Klyfax>> Kender ikke lige den men lad mig høre lidt nærmere hvis du ved mere om den? Den skal være rimelig stabil da det bla. er ladetryk vi snakker om.
Daniel 537>> Er det industri ventiler du tænker på nu? For de fleste af dem køre mig bekendt 24V... Skal helst være 12V da det jo er til en bil

Naturligvis.
/Kristian T
: 06 jul 2006, 21:49
af Danielsito
Kristian T skrev:Daniel 537>> Er det industri ventiler du tænker på nu? For de fleste af dem køre mig bekendt 24V... Skal helst være 12V da det jo er til en bil

Naturligvis.
/Kristian T
Ja. Men på dem vi har på arb. er spolen udskiftelig.
Jeg kan af en eller anden grund ikke åbne pdf filer idag. Så jeg har svært ved at finde en til dig, der hvor vi handler.
I morgen kigger jeg om vi kan købe 12V spoler hos dem.
: 06 jul 2006, 22:15
af Kristian T
Lyder spændende Daniel

Lad mig gerne høre nærmere...
/Kristian T
: 07 jul 2006, 08:46
af Danielsito
Øv øv øv...
De 3/2 ventiler jeg har, skal have et vist modtryk på afgangssiden, for at kunne arbejde...
Så det er desværre ikke din løsning.

: 07 jul 2006, 17:32
af klyfax
Kristian T skrev:Klyfax>> Kender ikke lige den men lad mig høre lidt nærmere hvis du ved mere om den? Den skal være rimelig stabil da det bla. er ladetryk vi snakker om.
/Kristian T
Ved bare at der sidder en sprinkler pumpe og denne ventil som så styrer det til deb rude det nu skal være... og den lukker for den anden udgang...
: 07 jul 2006, 19:56
af Torben Paw
den der fra howdi audi kan hentes hos enhver hugger har hentet mindst 10 af dem til diesel bov kit de sidder på alle biler i dag!