Side 2 af 2

: 13 jun 2006, 21:26
af FALFA
ha ha ! nu virker det ! (siger jeg med rødmen i ansigtigt)


en kombination af hastværk og stirren sig blind....,......

havneren havde ret det var den der rpm baesed der var slået til ved sgu ikke hvorlænge den har været til.. men det virker nu ..


men tak for hjælpen at snakke med andre åbner ens øjne for ting man tidligere overså eller tillage for lille betydning.

TAK

: 13 jun 2006, 22:16
af Havneren
Det viser egentligt lidt problematikken i udviklingen af MS - Ekstra koden er ved at være en kompliceret bandit at overskue/gennemskue, hvis man da skal have det hele med fra starten...

V/h Chr

: 13 jun 2006, 22:42
af FALFA
svar på tidligere spørgsmål..
har hardwaren, den er ikke monteret, vil måle lidt på signalerne først, men tvivler på at det virker lige ud af posen i hvertfald ikke closed loop.
sådan noget er pisse svært at få stabilt men min nuværende wastgate er også ret precis og holder et ret konstant ladetryk.
overvejer at lave et kredsløb der sammenligner hastighed forhjul og hastighed baghjul og som aktivere min tabel switch ( for den taber godtnok power når man trykker den knap).
har jo fiflet med det der traction control og kunne ikke få det til at virke 24u kode hvis jeg husker rigtigt. har ikke tængt mig at teste det i 29q syntes desuden at det er spild at bruge 2 adc indgange på det .
holder dig updatet havner med mine resultater..

: 13 jun 2006, 22:57
af HenrikGM
Havneren skrev:Det viser egentligt lidt problematikken i udviklingen af MS - Ekstra koden er ved at være en kompliceret bandit at overskue/gennemskue, hvis man da skal have det hele med fra starten...

V/h Chr


Ja, Enig.
Det er den gamle sandhed om at krybe før man kan gå der igen er aktuel her.