Hjælp til varmeproblem på Civic ESi turbo

Alt vedr. motorteknik, trykladning, tuning og vidensdeling herom ...

Redaktør: Moderatorer

besked
Forfatter
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#11 Indlæg af LowDog »

Gider du ik sende en sms på 2338 9047 har vist ik dit nr mere. så finder vi lige ud af noget:- )
JDJ
Medlem
Indlæg: 234
Tilmeldt: 10 mar 2006, 10:26
Geografisk sted: Brædstrup
Kontakt:

#12 Indlæg af JDJ »

Har den altid haft problemet eller er det noget den pludseligt er begyndt på.

Hvis det været et problem altid kunne det tyde på at du har sammen problem som min BMW - for lille køler bag ved en alt for stor intercooler. Min bliver nemligt også for varmere end normalt hvis man kører over 160 i mere end et par km

På en bmw kan toppakninge godt blive utæt i den ende hen i mod kabinen, men fordi motor og gearkasse er så varm der vil vandet ikke være at se. Kun som noget hvidt indtøret noget på blokken. Kunne måske din havde et lignede problem
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#13 Indlæg af LowDog »

Jeg skifter vandpumpen i weekenden. Og hvis det ikke virker prøver jeg at afskærme køleren eller finde en større for den er ik så stor på en esi.
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#14 Indlæg af LowDog »

Nå det hjalp ikke at skifte vandpumpen :cry:
Mads B (dk)
Mester Medlem
Indlæg: 1402
Tilmeldt: 02 okt 2003, 10:19
Geografisk sted: Fredericia
Kontakt:

#15 Indlæg af Mads B (dk) »

Har du været ude og kigge efter en større køler fra en anden bil eller ville du bare bestille en anden fra USA ?
Billede
LowDog
Medlem
Indlæg: 133
Tilmeldt: 22 maj 2006, 09:19

#16 Indlæg af LowDog »

Tror det er toppakningen for den bobler i kølevandet.
Jesper H
Senior Medlem
Indlæg: 450
Tilmeldt: 08 jan 2006, 13:51
Geografisk sted: Sønderjylland

#17 Indlæg af Jesper H »

Jep, så er det toppakningen.
"What's with all this 'low boost, 'high' boost, 'part' boost talk? whenever i drive my car i'm on 'whatever-this-motherfucker-will-make' boost!"
Besvar