Side 2 af 2
: 16 maj 2006, 20:25
af klyfax
Det var måske ikke DHB raceren der skulle have anti spin?
: 16 maj 2006, 21:23
af Havneren
Jo jo... Det er det selvf. Den har det faktisk også allerede bygget i, men jeg nåede aldrig at rode mere i det den gang jeg havde lavet det - Men nu er det jo aktuelt igen. Det har faktisk siddet i i snart et års tid tror jeg.
: 18 maj 2006, 23:51
af K-FINN
Antispin virker, men der er lidt justering inden det kører optimalt.
Min kammerat kører med boostcontrol, det bliver han nød til for at holde tændingsbanken væk ved max moment.Der kan den ikke klare de 1,8 bar.
MVH Finn
: 19 maj 2006, 07:22
af Havneren
Finn Tolstrup Pedersen skrev:Antispin virker, men der er lidt justering inden det kører optimalt.
Min kammerat kører med boostcontrol, det bliver han nød til for at holde tændingsbanken væk ved max moment.Der kan den ikke klare de 1,8 bar.
MVH Finn
Nå ok... Men det er da ikke kun på omdrejningerne men også i gearene han ændrer trykket ikke?
Bruger Rene i øvrigt boost controleren i MS?
Ved du hvordan renes indstillinger er i hans antispind Finn? Så havde jeg jo et godt grundlag at gå ud fra... Jeg når ikke at få det justeret ind til i morgen ellers i hvert fald.
V/h Chr
: 19 maj 2006, 07:28
af K-FINN
Er 99% sikker på det kun er ved bestemt rpm han regulere tryk, det er jo næsten samme sted i alle gear, hvor der er max moment.
Vi kommer da ud til vandel i morgen, så er da sikker på du kan få lov til at kigge på rene's opsætning, kan squ ikke huske det.
Det er jo næsten 1 år siden vi roede med det.
MVH Finn
: 19 maj 2006, 14:20
af Havneren
Nå ja - Det kan være jeg lige skulle have fadt i ham der oppe så.
I ØVRIGT!!! I har set, alle sammen, at DHKB er flyttet til Søndag pga. af truende regn.
V/h Chr
: 19 maj 2006, 15:34
af duckstar
Det er korrekt - John Sahl er ved at ringe rundt i klubregi.