Coupé Turbo skrev:Det blev lige over 1500,- med fragt og moms
Er det nu jeg skal sige at jeg har givet MINDRE hos en seriøst dansk forhandler - nemlig Daubjerg (Scanturbo) i Brøndby?
Ikke fordi jeg skal hovere - men det kan nogen gange godt betale sig at undersøge lokale alternativer - særligt når man kan komme ud i noget med reklamation osv.
Er det nu jeg skal sige at jeg har givet MINDRE hos en seriøst dansk forhandler - nemlig Daubjerg (Scanturbo) i Brøndby?
Ikke fordi jeg skal hovere - men det kan nogen gange godt betale sig at undersøge lokale alternativer - særligt når man kan komme ud i noget med reklamation osv.
Hvad er prisen i grunden ved Scanturbo? Kender en der så småt går og lurer på en..
Hvad er prisen i grunden ved Scanturbo? Kender en der så småt går og lurer på en..
Jeg gav lige under 1500 kr. - husker det ikke præcist, men det var lige deromkring.
Om jeg fik det lidt billigere fordi jeg måtte forklare _dem_ hvad fidusen er ved LC-1 og hvad forskellen er fra LM-1, ved jeg ikke . Men de bestilte faktisk nogle stykker hjem til lager sammen med min.
Tog ca. 14 dage så havde jeg den, de ringede og gav besked, prisen er som sagt fin. Alt i alt en meget god oplevelse - helt bestemt.
Wildert skrev:Jeg gav lige under 1500 kr. - husker det ikke præcist, men det var lige deromkring. Om jeg fik det lidt billigere fordi jeg måtte forklare _dem_ hvad fidusen er ved LC-1 og hvad forskellen er fra LM-1, ved jeg ikke . Men de bestilte faktisk nogle stykker hjem til lager sammen med min. Tog ca. 14 dage så havde jeg den, de ringede og gav besked, prisen er som sagt fin. Alt i alt en meget god oplevelse - helt bestemt.
Jeg undersøgte prisen hos scanturbo da jeg købte min LC-1. Og jeg skal da lige love for at de skal skumme fløden... 1.950 PLUS moms - altså knap 2500,-
Det må man sige. I øvrigt er der garanti på dem. Det er selve sonden de tager forbehold for, og det kan de i øvrigt ikke hvis alt kommer til alt. Det er forbrugerkøb, og det kan de ikke lave om på hvis det skal holde i retten.
Det undrer mig i øvrigt at prisen er blevet så høj - efter rygterne på msefi.com at dømme, så er Innovate RET kraftigt ude og holde styr på priserne.