Side 2 af 2
: 06 mar 2006, 16:56
af HenrikGM
Vezzel 309 GTI16 skrev:Men derudover har vi opdaget et andet problem... Omdrejningstælleren i bilen og MS er ikke enige...
Når MS viser 1500 rpm, viser bilen 2000
Når MS viser 2000 rpm, viser bilen 3100
.
Dvs du anser bilens omdrejningstæller for at vise korrekt, og MS for at vise forkert. Hvad bygger du det på? Har du TJEKKET omdrejningstælleren, eller tror du bare den viser korrekt?
: 06 mar 2006, 17:36
af Vezzel 309 GTI16
HenrikGM skrev:Vezzel 309 GTI16 skrev:Men derudover har vi opdaget et andet problem... Omdrejningstælleren i bilen og MS er ikke enige...
Når MS viser 1500 rpm, viser bilen 2000
Når MS viser 2000 rpm, viser bilen 3100
.
Dvs du anser bilens omdrejningstæller for at vise korrekt, og MS for at vise forkert. Hvad bygger du det på? Har du TJEKKET omdrejningstælleren, eller tror du bare den viser korrekt?
Ja, jeg mistænker MS for at vise forkert - udfra min 'teori' ang 6 -> 8 cylindre... Og ud fra lyden fra motoren ved omdrejningerne... Såkaldt øre'o'meter...
Jeg har ikke tjekket omdrejningstælleren... Hvordan kan jeg det?
: 07 mar 2006, 20:41
af RollaGTi
Hvad har du sat din dwell settings til. ??
Prøv og kør dwell control. Prøv og give den 1.5 ms i cranking tid, 3 ms ved running og minium time til 0.6.
Se om det ikke ændre noget..
Mvh Daniel
: 07 mar 2006, 22:17
af Vezzel 309 GTI16
RollaGTi skrev:Hvad har du sat din dwell settings til. ??
Prøv og kør dwell control. Prøv og give den 1.5 ms i cranking tid, 3 ms ved running og minium time til 0.6.
Se om det ikke ændre noget..
Mvh Daniel
Hmm, jeg kører 'fixed duty' på 75% - da det er et smart-dwell modul, burde det jo ikke være nødvendigt?
: 08 mar 2006, 14:39
af RollaGTi
nej, men prøv det lige afligevel.. Jeg troede heller ikke min skulle
: 08 mar 2006, 21:13
af Morten VJ
Har du prøvet med et andet tændings modul?
Da de har det med at gå i udu
MVH
Morten