Vezzel 309 GTI16 skrev:Men derudover har vi opdaget et andet problem... Omdrejningstælleren i bilen og MS er ikke enige...
Når MS viser 1500 rpm, viser bilen 2000 Når MS viser 2000 rpm, viser bilen 3100
.
Dvs du anser bilens omdrejningstæller for at vise korrekt, og MS for at vise forkert. Hvad bygger du det på? Har du TJEKKET omdrejningstælleren, eller tror du bare den viser korrekt?
Henrik
http://boost-it.dk Citat:My experience tells me that once the cam with the lumpy idle is selected, the thinking mostly stops. Decisions then are based on lowest price, looks, ease of installation, coolness factor, the 'latest thing' syndrome, peer pressure, old wives tales, and bad advice.
Citat slut.
Hold kæft hvor er det sandt!
Vezzel 309 GTI16 skrev:Men derudover har vi opdaget et andet problem... Omdrejningstælleren i bilen og MS er ikke enige...
Når MS viser 1500 rpm, viser bilen 2000 Når MS viser 2000 rpm, viser bilen 3100
.
Dvs du anser bilens omdrejningstæller for at vise korrekt, og MS for at vise forkert. Hvad bygger du det på? Har du TJEKKET omdrejningstælleren, eller tror du bare den viser korrekt?
Ja, jeg mistænker MS for at vise forkert - udfra min 'teori' ang 6 -> 8 cylindre... Og ud fra lyden fra motoren ved omdrejningerne... Såkaldt øre'o'meter...
Jeg har ikke tjekket omdrejningstælleren... Hvordan kan jeg det?
Hvad har du sat din dwell settings til. ??
Prøv og kør dwell control. Prøv og give den 1.5 ms i cranking tid, 3 ms ved running og minium time til 0.6.
Se om det ikke ændre noget..
RollaGTi skrev:Hvad har du sat din dwell settings til. ?? Prøv og kør dwell control. Prøv og give den 1.5 ms i cranking tid, 3 ms ved running og minium time til 0.6. Se om det ikke ændre noget..
Mvh Daniel
Hmm, jeg kører 'fixed duty' på 75% - da det er et smart-dwell modul, burde det jo ikke være nødvendigt?