Side 2 af 3
: 02 feb 2006, 16:30
af hYe
2,0 20v turbo modellerne har 6 gear, 16v modellerne har ikke...
: 02 feb 2006, 16:38
af priest
Er du sikker på at det ikke er en Limited Edition som er lavet med 6 gear.
mvh emil
: 02 feb 2006, 16:51
af hYe
priest skrev:Er du sikker på at det ikke er en Limited Edition som er lavet med 6 gear.
mvh emil
99,99%
: 02 feb 2006, 17:07
af JBO
Så vidt jeg ved er det kun Limited Edition der har 6 gear, den på bilbasen må være en skrivefejl eller også er der blevet monteret en 6 gearskasse.
: 02 feb 2006, 17:11
af hYe
Dr.Jones skrev:Så vidt jeg ved er det kun Limited Edition der har 6 gear, den på bilbasen må være en skrivefejl eller også er der blevet monteret en 6 gearskasse.
a jæ viste det....
Men om ikke andet, så kan du jo hurtigt se/mærke det under prøvekørsel..

: 02 feb 2006, 23:02
af priest
jeg har nu kigget en del på fiat coupe, også en del inde på coupefiatklub.dk der skriver de noget med at der er bedst at vælge en 16v istedet for en 20v, den skulle være stærker i motoren.
nogen der kan bekræfte dette?
mvh emil
: 02 feb 2006, 23:09
af uno
Hvis det er hvad fiat folk siger er der nok en grund..-men en 20v er det ikke den 5cyl..
5cyl lyder da herre godt
: 02 feb 2006, 23:10
af Martin306xsi unden login
priest skrev:ide med at sælge min v6, så købe en 2,0 og derefter ligge en 2,0 turbo i er nok lidt for lang, og jeg vil mene at jeg midster for meget ved det..
mvh emil
Ide er at du sælger V6 for at få nogle penge hjem. 2,0 8v turbo har da en del i sig. Det var sådan en Mads 405 turbo fik 251hk ud af, og der kan godt hives flere ud. Godkendelsen kan fås ved at skrive en mail til Peugeot med stel nr. også sender de en godkendelse du kan tag med til syn.
: 02 feb 2006, 23:32
af priest
jo det er en 5 cyl. og 16v er en 4 cyl. det er fordi den 5 cyl. er en motor de bruger uden turbo til en anden model, og så har de valgt at sænke komp. og montere turbo.
Mvh emil
: 03 feb 2006, 09:45
af martin306xsi
Jeg har også hørt at han skal holde sig fra den 5 cyl.