Dr.Jones skrev:Så vidt jeg ved er det kun Limited Edition der har 6 gear, den på bilbasen må være en skrivefejl eller også er der blevet monteret en 6 gearskasse.
a jæ viste det....
Men om ikke andet, så kan du jo hurtigt se/mærke det under prøvekørsel..
Smøring er ALT!
"Anything that is complex is useless, and everything that is useful is simple."
jeg har nu kigget en del på fiat coupe, også en del inde på coupefiatklub.dk der skriver de noget med at der er bedst at vælge en 16v istedet for en 20v, den skulle være stærker i motoren.
nogen der kan bekræfte dette?
priest skrev:ide med at sælge min v6, så købe en 2,0 og derefter ligge en 2,0 turbo i er nok lidt for lang, og jeg vil mene at jeg midster for meget ved det..
mvh emil
Ide er at du sælger V6 for at få nogle penge hjem. 2,0 8v turbo har da en del i sig. Det var sådan en Mads 405 turbo fik 251hk ud af, og der kan godt hives flere ud. Godkendelsen kan fås ved at skrive en mail til Peugeot med stel nr. også sender de en godkendelse du kan tag med til syn.
jo det er en 5 cyl. og 16v er en 4 cyl. det er fordi den 5 cyl. er en motor de bruger uden turbo til en anden model, og så har de valgt at sænke komp. og montere turbo.