Side 2 af 2
: 16 jan 2006, 13:18
af Thor W
Det er en SOHC motor.. Men tak for svarene ihvertfald

: 29 jan 2006, 20:19
af Peter E
Jeg kører med en gt25r på en 1400 motor. Det fungerer fint, der er dog først fuld knald på ved 4000 omdr.
: 06 feb 2006, 13:09
af HansPuntoGT25RHald
Som mit nick´ siger, så kører jeg osse med Garrett GT25R, yder pt 208.5 HK og laver 269 NM.
Det på en Punto.
Har før kørt med T-25´er de spooler altså ikk hurtigt op i forhold til en GT25R, så brug lidt fler penge på det, og køb sådan een som min.
HansPuntoGT25RHald
: 06 feb 2006, 13:51
af duckstar
Jeg har netop fået monteret en T25 i standardtrim (mener det er AR .48 på kompressorsiden, ukendt på varmsiden) og den spooler fint op til 0,7 bar ved 3.400 omdr. Den begynder at lade ved 2.000 omdr. og holder sit tryk fra 3.400 omdr. til begrænser ved 6.965 omdr.
Det er endda en 1,2 liters motor med kompression på 9:1. Den lader vil jeg mene vil spoole endnu hurtigere op på en 1,6 liters motor, uanset om det er en enkelt knastaksel eller twin, oa. faktorer. Men jeg vil dog sige, at hvis mønten er til det, så invester i en kuglelejelader.